Konco-konco

Khamis, 6 Ogos 2015

Seminggu Aku



Assalamualaikum kawan-kawan semua... malam ni aku mau share pasal kehidupan aku sepanjang minggu yang lepas. Sorry la kalau intro photo tu macam takde kena-mengena kan. Tak tahu nak letak pic apa. Rasa macam pic sendiri sangat cantik malam ini. Hurm, kat mana nak start ye malam ni? Aku rasa nak start ngan hari weekend yang lepas la.

Last weekend menghabiskan masa ngan daus. Teman dia beli something. Ikutkan sajalah apa yang dia mahukan. Penat gak pusing-pusing KL mau cari barang yang terlalu diidamkannya tu. Pegi TS, pegi KL Nu Sentral. Lastly dapat jugaklah apa yang dimahukannya. 




Hari Isnin macam yang aku bagitau dalam entry yang lepas. Aku ada interview kat semua Company Credit Services. Sangat mencabar dan sangat menguji pengetahuan aku dalam bidang Fraud yang menjadi kerjaya aku hampir dua tahun.


Hari Selasa agak best sebab dapat merasa ayam Kepci yang menjadi kegemaran hatiku sejak kebelakngan ini. Kalau dulu McD menjadi Pujaan. Kini sudah beralih ke Kepci. Haha. Ayam Kicap Meletup menjadi pilihan utama setiap kali pegi Kepci. Yang penting kali ini makan Kepci dengan percuma. Aaron belanja. Hikhik!

From Left: Meera, Zareena, Aaron dan Erfan
Hari Rabu takde cerita yang best sangat. Hari rabu just balik rumah lepas keja dan download antivirus tuk Laptop yang sangat banyak virus ni. Aku tak tau apa yang yang ada dalam laptop ni sampai beratus-ratus virus detected.

Hari ni aku pegi jenjalan kat Mid Valley after working hour beli baju untuk Dinner Public Bank sabtu ni.

Sebelum aku off post kali ni... Meh abam belanja satu pic comel abam...








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...