Konco-konco

Jumaat, 10 Februari 2012

sudah tahun 2012 rupanya

Assalamualaikum semua...

Wah sudah agak lama aku x update akupunyabelok ni kan... hahaha.. maaflah aku agak bizi dengan aktiviti harianku yang sangat-sangat padat dan penuh dengan duri dan cabaran... bagi aku era semester lepas adalah satu era study aku yang paling sibuk dan sangatlah tidak teratur...

PERTAMA sekali aku ingin mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2012 walaupun dah masuk bulan Februari dah ni... hahaha... sebenarnya ucapan ni dah tak penting pon bagi kita semua sebab setiap tahun kita akan melafazkan benda yang sama... sedar xsedar sudah hampir tiga tahun aku berada di perantauan menuntut ilmu di negeri orang walaupun dalam negara sendiri...



SECONDLY, aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR BUAT DIRIKU SENDIRI yang alhamdulillah telah selamat menyambut ulang tahun kelahiranku pada 06 Januari 2012 yang lepas... hadiah? tiada hadiah pon yang aku dapat... tapi yang bestnya sambutan hari tua aku kali ini aku sifatkan paling meriah dalam hidup aku sebab aku sambut berapa kali ntah... sehinggakan 29 Januari pon masih lagi ada yang nak celebrate befday aku... hahaha.. kelakar kan... tapi aku bahagia...

ni lah kawan2 aku yg sambut befday aku.. TQ Korang
walaubagaimanapun, befday aku tahun ni agak terencat sedikit memandangkan befday kali ni jatuh pada tarikh peperiksaan!! wargh! memang agak tensen jugaklah... sebab time aku nak bergembira sepuas-puasnya... aku xbleh sebab kena study walaupun aku x lah study mana pon time tu...

Lepas jak exam... macam biasa semua orang kiri kana depan belakang atas bawah semua dok angkut beg naik bas, teksi, flight balik kampung... dan aku macam biasa duk dalam bilik... tidak menghiraukan sesiapa pon yang sedang mengalami kegembiraan ingin pulang ke kampung... sehingga hari ini aku masih lagi menjaga bangunan-bangunan di UKM ini. takut runtuh plak.. kang buka sem tiada plak bangunan mau study kan... huhuhu... btw, aku still gak balik ke kampung dalam masa terdekat ini... akan diberitahu kelak kepada semua... maybe kalau yang mengikuti perkembangan aku melalui facebook aku... http://www.facebook.com/megikari mesti kamu semua sudah tahu bila aku akan balik ke kampung halamanku yang sangat indah itu...

sebelum terlupa aku ingin mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU CINA, SELAMAT MENYAMBUT HARI WILAYAH PERSEKUTUAN, SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL DAN HAPPY THAIPUSAM... Semoga semua yang menyambut hari kebesaran masing-masing dapat meraihkannya dengan penuh kesederhanaan dan penuh dengan penghayatan.

mood: bosan duduk sorang2 dalam bilik...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...