Konco-konco

Sabtu, 10 Disember 2011

sepi

Hari ni duduk dalam bilik je... herm... rasa penat sangat selepas seminggu mengendalikan Minggu Keusahawanan Kolej Tun Hussein Onn... siyes aku penat sangat.. sepanjang minggu tu aku memang agak tertekan... banyak benda yang xsiap, yang xsettle... dengan ditambah lagi 2 presentation dalam minggu tu.. memang berat giler.. siyes aku menangis kot... aku nangis bukan sebab aku ni kuat nangis atau manja... tapi aku rasa macam tu je cara tuk aku lepaskan beban dalam diri aku...

Bila duduk sorang2 macam ni... dengan layan lagu Adira dan Hafiz.. Ombak Rindu ni.. siyes aku tambah nak nangis lagi... rindu kuarga kat kampung pon ada gak.. Rindu ngan mama, bapa, adik beradik... apalah kabar diorang di kampung tu kan... makan apa? sihat ke x? rasa macam nak cari tiket balik je... rindu yang amat2 pada diorang.. mama.. bapa.. jaga diri baik2...

coretan ini aku tulis buat kuarga aku kat kampung...

"Mama... Ejan minta maaf kalau selama ini ejan ada sakitkan hati mama. Bapa pun sama. Doakan yang terbaik untuk ejan. mama, bapa, kalau ditakdirkan ejan pergi dulu daripada mama dan bapa, ejan minta agar dihalalkan makan minum ejan. ampunkan kesalahan2 ejan. ejan minta maaf kalau ejan xsempat balas jasa mama n bapa. Ejan sayans semua. Tapi, Allah itu lagi maha berkuasa... Maafkan Ejan..."

Mama! Bapa! Ejan sayang mama dan bapa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...