Konco-konco

Isnin, 12 Disember 2011

penat melampau

salam... alahai... penat sangat hari ni... hahahaha... mana tidaknya... seharian berjalan bagai nak rak.. tak ingat dunia langsung... hurm... tapi satu perjalanan dan pelancongan dalam negara yang terbaik pernah aku jalani dan lakukan...

kisahnya bermula dengan aku post kat fb grup sejarah UKM tahun 3... aku ajaka sapa2 nak kuar jalan2 sebab cuti 3 hari sejak Jumaat hinggalah isnin... 10-12 Disember 2011... memang hujung minggu yang boring jika tidak diisi dengan perkara-perkara berfaedah... ESAIMEN?? hurm, memang sangat berfaedah.. tapi ia bukan satu benda yang boleh release tensen kan... tambah stress adalah...huhuh... so, kebetulan aku ada tiket diskaun nak g Zoo Negara.. aku pon upload pic tu.. tara!!!! 

lepas je upload tu.. ada member yang berminat.. macam biasalah.. geng2 kuat jalan... AKU, NADIA, HUDA DAN AZWA... huhuhu... tau tak... aku rasa inilah kerja paling giler... tau x kenapa?? kami kuar kul 11 pagi dan balik semula kul 7.30 pagi keesokkan harinya... hahaha... nak tau sangat kan perjalanan kami...

11.12.2011

1100: bertolak dari UKM
1130: sampai Muzium Negara
1230: bertolak ke Zoo Negara
1300: sampai Zoo Negara dan habiskan masa sampai kul 5.00 ptg
1700: ke UM [nak ambik cik Eddy sebab dia nak ikot kitorang jalan2]
1800: sampai UM... lewat sampai sebab sesat memanjang... 
1805: bertolak ke Batu Cave
1840: singgah Giant Batu Cave sebab nak solat and makan.
2000: Shopping kat Giant tu
2030: bertolak ke Kuil Batu Cave
2040: aku mula panjat tangga batu cave tu... yg lain tunggu bawah je.. PENAKUT..
2200: bertolak ke KLCC
2230: sampai KLCC and beli tiket wayang midnite citer Ombak Rindu
2240: Lepak taman KLCC

12.12.2011

0020: Tgk Ombak rindu
0240: Dah siap then g Kampung Baru cari makan
0345: Kenyang and cari masjid Negara sebab nak soat Isyak
0430: Sampai Masjid Negara
0500: Lepak Dataran Merdeka
0515: Hantar cik Edi balik UM... habis masa cari jalan je
0600: singgah solat kat masjid depan UM
0630: Hantar cik Edi depan kolej
0635: bertolak balik UKM
0730: Sampai UKM

Pameran Khazanah Kapal Karam, Muzium Negara







Muzium Negara
















Zoo Negara



Butterfly Park




















Batu Cave



















KLCC









Masjid Negara




Dataran Merdeka












Hepi sangat! nanti aku upload lagi pic lain k...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...