Konco-konco

Sabtu, 10 Disember 2011

macam2 pasal aku

banyak benda yang jadi kat aku sepanjang beberapa minggu ni... dahsyatnye hidup ini.. penuh dengan dugaan dan cabaran... huhuhu... tapi kena hadapi dengan tabah... adik aku ada cakap kat aku... "Jangan selalu doakan nak cepat mati... xbaik... tu tandanya kita cepat berputus asa..." sejak dia gtau aku mcm tu.. aku dah bersemangat semula... 

1. Badan diserang elergik...




2. seminar penulisan sejarah.. bahagian akhir



3. Meeting program kolej



4. Minggu Keusahawanan Kolej Tun Hussein Onn





5. Festival Seni UKM



6. Kelas.. ada 2 presentation...





7. supper time 


8. study... chowkit FSSK, UKM



9. First time masuk ATMA, UKM



10. Date @Putrajaya



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...