Konco-konco

Sabtu, 24 Disember 2011

aku beberapa hari lepas

rasa amat bahagia sekali... hanya itu yang mampu untuk aku ungkapkan tentang diriku saat ini... macam2 benda jadi kat aku sejak dua menjak nie... hurm... jom kita mulakan coretan diari kehidupanku sepanjang bulan ini dengan kisah aku dengan seorang kawan baruku...

sebenarnya aku dan Fazlan bukanlah baru sehari dua kenal. aku dan dia dah lama dah kenal... cuma dah tahun2 akhir ni barulah rasa nak rapat kan... time tu dia sakit-sakit. muntah2. katanya dia alah pada rokok. Hahaha.. agak kelakar gak tapi dah memang tu sakit yang dia alami... hurm... kesian gak kat dia... hurm... kitorang lepak2 la sepanjang seminggu tu.. 

bajet senyum... padahal baru je habis muntah
sepanjang jalan....

sekarang ni aku pon xtau dia wat apa... sebuk la kot dengan exam yang bakal tiba tak lama lagi... hahaha... wey, kalau ko nak kuar gile2 lagi ajak je aku... hahahaha....

aktiviti kedua yang aku lalui adalah syarahan perdana profesor.. berkaitan dengan perdagangan dan perairan di laut malayu... satu syarahan yang sangat menarik... dengan dihiasi dengan pantun dan bunyi2 ombak... seolah2 kita yang berada dalam bilik majlis itu kembali ke zaman kegemilangan melaka yang damai dan permai...




ni la my feberet lekcere... Dr Rahila
kami selalu gaduh dan kami ketawa bersama
LUV U Dr...
 then, aku g UM... ada seminar sejarah dari kaca mata Mahasiswa... agak menarik... dan alhamdulillah aku dan my junior... Rieza.. juga budak sabah berjaya membawakan isu yang dibincangkan dengan begitu baik... huhu.. Tahniah UKM...!!!

lepas Forum.. jalan2 kat Mid Valley

aku rasa kalau ada anugerah pelajar xkenal penat.. aku boleh dapat kot.. sebab lepas je berforum dan lakukan segala bagai pada hari sabtunya, pagi ahad aku masih gagah lagi untuk ikuti Hari Apresiasi Keluarga Fakulti Sains Sosial dan kemanusiaan... huhuhu... Aku Menang Sukaneka!!! hahahaha



tu jelah dulu k.. penat nak taip.... k bai!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...