Konco-konco

Selasa, 1 November 2011

tekanan esaimen dan program

Banyak gila benda yang aku kena setlekan dalam seminggu dua ni.. dengan esaimen dan program aku yang belum menampakkan cambahan benih lagi... herm.. memang penat gak lah... tapi ini dah jalan yang aku pilih... so, aku kena teruskan dan jangan mengaku kalah... 

dalam kesibukan ni jugak makcik n pak cik aku datang KL jalan2... aku pon jadi pemandu arah walaupun aku sebenarnya tak tahu sangat jalan KL nie... dengan muka yakin dan gigih aku bawa dorang jalan2... 2 hari aku habiskan masa ngan dorg... then balik UKM kelam kabut buat persiapan nak pembentangan... tengah hari nak bentang... pagi2 pukul 8 pagi baru nak study, wat slide... hahaha....

tapi yang bestnya, hasilnya tak lah baik sangat tapi tengok lecturer pun puas hati....

hasilnya, nilah kejadian bilik aku....









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...