Konco-konco

Selasa, 29 November 2011

sambutan Maal Hijrah Peringkat KTHO

hurm.. rasanya belum terlambat untuk aku ucapkan selamat menyambut Tahun Baru buat saudara-saudaraku yang beragama Islam... Maal Hijrah 1433 H. huhu... walaupun dah 2 hari berlalu, rasanya belum terlambat untuk aku post kan gambar2 sempena sambutan Maal Hijrah Kolej Tun Hussein Onn, UKM... aku pon pegi k! korang ingat aku sosial macam ni x pegi program2 macam ni? hahaha.. Jangan pandang sebelah mata. aku pon suka benda2 dakwah ni... Lagipun, ini program baik, kita kenalah pegi... terutamanya aku yang suka buat program, aku kena pegi program orang jugak. sambil kita menyambut Maal Hijrah, sambil kita melihat dan menimba ilmu bagaimana mereka melaksanakan program yang berunsurkan keagamaan.

Eh! Lupa plak tanya... apa azam tahun baru ni??

Aku pon ada azam tahun baru yang tersendiri... Tema azam tahun baru aku... wah! ada tema kan... hahaha... temanya... "Selagi Bernyawa, Hingga Hujung Waktu..."

korang lak?? xkanlah xda azam?? ada tema pun cukupla... hahaha...

penat lak nak taip panjang2... ni antara pic2 yang aku ambik sepanjang program tersebut...

Syabas! JAKSA pon turun padang!
[Irfan dan Farah]
awal2 program.. risau gak... xramai orang
mula2...




suci jak kan....


muslimin yang hadir...



khusyuk...
pelajar2 kolej mendengar alunan kalimah2 Al-Quran..
oleh Imam Muda Syakir Zamri

Ketua Pengarah: Nurazan

Jaksa Kerohanian: Nadzir

Jaksa Kebajikan pon ada!
KA

KA azan maghrib

Ceramah:
Imam Muda Aran



Imam Muda Syakir

fokus!

persembahan kumpulan Nailofar!




Jeng! Jeng! acara wajib... MAKAN!




Imam Muda Ejan dan
Imam Muda Aran......


Alhamdulillah! sampai gak aku ke Tahun 1433 H... terima kasih Allah.. semoga akhlakku dan peribadiku terjaga tahun ini... Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...