Konco-konco

Selasa, 29 November 2011

tadi dan kemarin dan kemarin dulu

PERANG!!!!!


Apa yang perang ni?? Tajuk Lain... Isi Lain!!! Apa ni...??

hahaha... sebenarnya 1 Muharam 1433 H merupakan hari yang paling best bagi aku.. sebab aku gaduh ngan abg aku... hahaha... ejan ada abang?? sapa?? cariklah sendiri... abang akulah... xtau kenapa aku tiba2 rasa xpuas hati ngan dia... aku xtau mau bagi alasan apa untuk beritahu dia yang dia salah dan naikkan kemarahan aku... hurm... mungkin aku tahu... tapi aku xtau yang alasan itu kukuh untuk katakan dia salah dan dia naikkan kemarahan aku... hahaha!!! akupon xtahu apa yang aku tulis ni dan apa maksud semua nie...? mungkin bukan tepat pada waktunya dia datang ke sini... 

tu perang pertama...

perang kedua... Aku berperang dengan diriku sendiri... Aku dibebani dengan pelbagai masalah!!! lepas satu masalah, aku dapat satu beban lagi... aku xtau bila semua ni akan berakhir... Aku risau akan keadaan diriku yang kian meruncing... aku jugak risau ngan keadaan mak ayah aku di kampung... juga risau ngan keadaan keluargaku... Apa mau jadi sekarang ni? sampaikan pembelajaranku terganggu yang terlalu amat! 


Hasilnya... Jeng! Jeng! serabut bilik aku jadinya... habis satu bilik aku bongkar dan selerakkan... ni kira tahap terbaik aku boleh kawal perasaan aku... stakat bongkar je... sampai satu tahap t, ngan printer, laptop ni semua aku lempar keluar bilik...







Tapi untunglah dapat kawan2 yang baik... kemarin aku dapat makan tengah hari free... Azwa n Maiza yang anjurkan makan2 ni... best2... Makan Tomyam Ayam+Nasi Putih+MeeHun+Telur Masin+Sosej... kira kalau makan kat cafe semuanya RM10 setiap sorang... lebih pon ada kot... ikut saiz badan la... kalau aku boleh buat anggaran...

Shafiq: RM25 [badan besar nak isi... maklumlah.. Bunch]

Hafez: RM15 [separuh nak cover ..pang dia]

Faiz: RM5 je kot...[makan macam cicak.. sikit sangat.. maklumla, punggung takde nak isi banyak2]

Huda: xboleh komen... RM100 00 sejarahwan muda ada ngan dia...


Nadia n Maiza: RM8 kot sebab diorang pendek2 pon lemak banyak kot...


Wa: wa cantik.... hahaha... sebab dia belanja...


Ejan: RM5 je.. sebab makan sopan dan xsempat makan kek kastard tu...









 then.. malam tadi aku g konsert orkestra IPTA... Best!!!!


3 ulasan:

  1. damn!! sepatotnye guwa leh tgok okestra tiap2 taun demam punye pasal x dpt g semalam ..

    BalasPadam
  2. leks la... taun depan ada lagi.. tapi malam tadi best giler!!!

    BalasPadam
  3. ahakz.. x pernah miz kot.. tp pepe pon bgus ler dpt g ... Datuk Johari salleh ade kan semalam?

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...