Konco-konco

Isnin, 28 November 2011

Hidupku 21.10.2011-25.11.2011

Hurm... sudah agak lama aku  tidak menulis dalam laman aku punya belok ini.... rasa rindu plak mahu kembali menjadi blogger yang aktif... ala, xla lama sangat pun... dah hampir sebulan aku xcoret... maklum sahajalah... banyak benda aku kena settlekan dan banyak program aku terlibat...

Untuk semester kelima ini aku hanya ambik 4 subjek dengan jumlah jam kredit 12 unit sahaja... nampak macam sikit kan... tapi esaimennya masya Allah... bukan main banyak dan susah lagi... mana idaknya, empat2 subjek tu semua subjek major aku... susah nak cover dah sem ni.. kalau sem lepas2, aku cover result aku dengan subjek elektif peberet aku... GEOGRAFI... tapi sem ni memang susah ar nak score sebab xde dah cover2nya... hahaha... but aku masih percaya akan rezeki dan keupayaanku... Kejayaan itu bukan bergantung kepada subjek.. takde benda yang susah dan benda yang senang di dunia ni... semuanya bergantung pada diri kita sendiri.. teringat aku akan pepatah warden asrama time sekolah dulu... cikgu sopian mansah namanya... BUKAN SENANG NAK JADI SENANG DAN BUKAN SUSAH NAK JADI SUSAH... SEMUANYA BERGANTUNG PADA DIRI MASING-MASING... tq cikgu, sampai ari ini saya pegang kalimah-kalimah cikgu tu....

itu bagi aktiviti akademik aku... bagi aktiviti bukan akademik aku... aku ada satu program besar yang aku kena handle as KETUA PENGARAH... benda ni aku sendiri yang minta... sebab aku rasa hidup aku kosong kalau xpegang sebarang program... Maybe sebab time sekolah dulu aku dilatih dengan pelbagai program... sampai satu masa dulu, cikgu2 aku risau kat aku... SAH REZAN, SUDAH2LAH HANDLE PROGRAM... RISAU CIKGU TENGOK KAMU NI... huhu.. aku senyum jak bila cikgu cakap macam tu... 

bila dapat result STPM dulu pun ustazah Harianti jumpa aku.. dia kata, SAH REZAN.. KALAU KAMU TAK HANDLE BANYAK PROGRAM DAH TENTU KAMU 
DAPAT RESULT YANG LEBIH BAIK... time tu aku dapat 3A 1B dalam stpm... 

hahaha... untuk tahun akhir ni aku pengang KETUA PENGARAH MALAM ANUGERAH PELAJAR KOLEJ TUN HUSSEIN ONN, UKM...

untuk program aku kali ni, aku nak something yang WOW!!! aku selalu tekankan pada anak2 buah aku pasal something yang WOW!! aku bertekad untuk tidak menerima bulat2 arahan orang lain... sebab aku nak sebuah program hasil karya aku bersama2 anak2 buah aku sendiri... bantu boleh... interupt our idea... next time la... xsabar rasanya nak lihat kemeriahan malam tu kan... well, tema pon jiwang... hasil cetusan felo aku... AZLAN ABBAS.. temanya: SWEET AND ROMANCE RED CARPET.. suuuwweeeettt gtu! hahaha...

ni nak share pic2 aku ngan korang... banyak sangat ni... hahaha....

Jeng! Jeng!

21.10.2011
Ni medal aku time aku lari 4X400 meter.. SUKEM 2011


26 Oktober 2011
 aku n Geng2 kelas aku termasuk Abg Najib dari kelas sebelah naik puncak Broga! Tau x, aku dah lama dah mau naik Broga ni... Final Year baru dapat naik...



28.10.2011
Yang ni pulak Program Syarahan Tentang Prof Emeritus Nik Anuar Nik Mahmud




01.11.2011
Ni time aku sakit jiwa... aku tension dengan esaimen yang xpandai siap2... aku punya struggle sampai bilik betabur... hahaha....









02.11.2011
Malam Penutupan SUKEM 2011
Kolej aku dapat Anugerah Kolej Gangsa...
sebab banyak sangat pingat gangsanye...


ups! Mak Ayam KTHO..[MAK]







03.11.2011
First time pegi Ice Room Bandar Baru Bangi




04.11.2011
Jalan-jalan pegi KL... then balik tu singgah TBS beli fipper
Yang Hijau tu aku punyer
Yang Ungu tu si adik punyer..


Hari yang sama... Makan Megi Jak sebab malas mau naik Cafe yang tinggi nuh!!


6-9 November 2011
Bercuti di Kelantan... [Raya Aji Lol]

my brother Aiman

wakaf Che' Yeh



Ika... Aiman's



d KB Mall



Pusat Islam Kelantan


Sg Munduk...




Rantau Panjang


Mee Chambol

Down Town Wakaf Che' Yeh






Gua Musang... Benda yang buat aku suka datang Kelantan...
dan suka ke Kelantan pada waktu siang...

Baju, Seluar, Kasut, Stokin dan Barangan Lain yang aku beli hasil sponsor my lovely teacher...
Thanks Cikgu!!! Muah2..










10 dan 11.11.2011


jumpa ngan adik baru... keja kat Restoran apa tah! Lupa Lak...

Down Town Reko
15.11.2011
Gelagat Kelas




16.11.2011
Jalan-jalan... release tension...






17.11.2011
befday azwa












19.11.2011
UKM-Sek 15-OU-KLTower-TAR-Masjid Negara-Pavilion-Alamanda-UKM








nilah Masjid Negara... Impian aku nak ke masjid ni akhirnya tercapai gak...

















22.11.2011
Bilik Terbuka... Menu: Megi Kari


22.11.2011
Ujibakat Sejarawan Muda...
result: TERSINGKIR!!!






23.11.2011
Seharian Arkib Negara



25.11.2011
Temankan Jijah cari baju di Times Square








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...