Konco-konco

Selasa, 25 Oktober 2011

tut... tut... tut... 

awal pagi lagi enpon aku dah bunyi.... sapa pulak yang kol awal pagi ni..? ada meeting ka awal pagi macam nie? hahaha... sapa plak yang rajin sangat ni...? aku malas jak mau angkat fon... tapi bila tengok nama kat enpon tu... DADDY!! fuyyoooo!!! bapa aku kol awal pagi... napa ni?? hahaha... terus banyak persoalan dalam kepala hotak aku... 

"EJAN, MAKCIK TINA KAU AND BAPA TUA KAU PIGI KL TU KEMARIN... ADA KAU JUMPA DORANG... KAU SIHAT... ADA JUGAK DUITMU?" 

lebih kurang macam tu lah bapa aku sembang awal pagi tadi... pukul 5 pagi kot bapa aku sudah kol aku... kamu pernah?? xpernah kan.... sebab bapa aku setiap hari tido dalam pukul 9 malam dan bangu paling awal di dunia... pukul 4 pagi... sambil beliau memasang lagu-lagu kegemarannya dengan volume yang kuat sehingga mengejutkan seisi rumah... hahaha... itulah kebiasaan bapa aku... BIASA NI!!!

aku xtau apa yang aku jawab tadi ngan soala-soalan... yang aku ingat aku kata "ERM... ERM.. ERM.. ERM.." hahaha... soryla bapa k... bukan xmau layan... tapi telampau awal bah bapa telepon.. bapa tau jugak kan anak bapak ni kalau tido macamana... hahahaha....

so, disebabkan bapa kol tadi... aku dah xdapat tido sampailah subuh dan sekarang nie..... bangun2 jak terus snap gambar bilik sikit....


Tara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



rasa macam mau basuh jak baju-baju ni pagi ni... serabut tengok aih....

hahaha... semat x bilik aku di awal pagi...

malam tadi aku agak gembira gak lah... sebab apa???


sebab sudah sekian lama x roomate aku xbagi apa2 kat aku... tiba-tiba malam tadi dia panggil aku g bilik dia... bagi buah strawberi... dia baru balik dari fieldwork di cameron highland... huhuhu... lepas tu dia g bilik aku hantar something!!! hahahaha.... suwetnya dia... hahahahahaha....

jeng... jeng!


Apa pon tq Lukman Ismail!!! ingat gak ko kat aku kan... hahaha... pegi lah filwek banyak-banyak lagi... boleh bawak balik hadiah banyak2 kat aku... hahaha... 


oklah... setakat ni dulu la erk... aku dah penat taip ni awal pagi... sakit n lenguh badan xlega lagi nie... jumpa lain kali g k... apapun, hari ni aku xsuka sebab KULIAH PUKUL 8 PAGI... 

ARGHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...