Konco-konco

Selasa, 14 Jun 2011

Tahniah Suparman

Salam Semua...

Aku baru jak bangun dari lenaku yang agak panjang jugak petang nie... bangun jak dari tidur... aku kemas bilik dan bersihkan semua yang ada kat bilik nie... lepas tu aku pun buka laptop dan seperti biasa online je lah yang maampu... mau keluar jalan2 pun duit dah pokai kering gilak nie... bila online tu... tiba2 cikgu rahima tag aku satu gambar kat facebook...

korang semua kenal tak ni siapa???

Ni lah kawan baik aku di Sandakan... yang banyak mendengar masalah dan membantu aku dalam masalah... kawan berjiwang-jiwang pasal awek... tapi aku up sikitlah dari dia.. aku lagi jiwang dari dia... hak2... tengok jak muka rockers tu tapi taman memanjang... hak2...

Dia dapat Anugerah Apa tu???

dia dapat ANUGERAH PENDERMA DARAH REMAJA PALING AKTIF 2010 KATEGORI LELAKI...

wah! Mcm best jak kan.... bangga aku ada kawan macam dia...  Tahniah Suparman Rusilim...

lagi satu sekolah aku pun dapat anugerah jugak hadiah daripada Bank Darah Sandakan... Tahniah semua... Kepada Cikgu Rahima dan Cikgu Raiha serta kelab penderma darah Elopura... teruskan usaha murni ini... 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...