Konco-konco

Selasa, 14 Jun 2011

cinta lama

sejak beberapa hari yang lepas aku kerap kali tergerak untuk sms awek lama aku yang berada di sandakan... x tau kenapa? mungkin sebab aku dah nak balik sabah kot... so, ingatan kat dia tu memang kuat.. tapi sebenarnya aku ingat je dia selalu... cumanya cinta kami yang dulu tu sukar untuk dihidupkan semula walaupun kami sampai hari ni memang masih menyimpan perasaan antara satu dengan yang lain... hak2... 

Firstly, sebelum aku cerita pasal dia nie... bagi korang semua yang xsuka akan cerita-cerita cinta n jiwang xpayah baca k... jap lagi akan ada plak orang nak komplen2 padahal aku xsuruh baca pon... hak2...



Ni lah dia kekasih hati aku yang aku kenal semasa Tingkatan 6 Rendah dulu... kalau aku masih ingat aku kenal dia time 16 September 2007... Kami g jalan2 ke Bandar Sandakan... hak2... besalah cerita zaman sekolah kan... rasanya time tu puasa tak silap aku... hak2... lupa dah...  Tapi sepanjang ngan dia ni memang best sangat2.. bahagia sangat2.. hak2... tapi apa bleh wat... tak dapat restu... cinta terhalang la katakan... Hak2... tapi, sebenarnya, dialah satu-satunya yang Mama, Bapa, Kakak-kakak, Abg Ipar, Adik-adik, Nenek, Pakcik Makcik dan sepupu-sepupu aku terima utnuk jadikan sebahagian keluarga kami... maknanya dialah orang pertama yang mendapat restu keluarga aku.. cuma di pihaknya je aku xdapat... Hak2... mesti sebab aku xcukup baik kan...

sekarang ni aku xtau status hidupnya samaada masih ada bf, dah tunang atau dah single sebab aku malas sangat nak masuk campur peribadi dia dah... maklum lah bukan milik kita sekarang... Bila balik Sandakan nanti aku janji ngan dia mau bawa kuar jalan2... dah hampir setahun aku xjumpa dia... Aku pasti dia pun sangat merindukan aku... sebab kami memang masih ada perasaan lagi... walaupaun aku dah jumpa macam2 awek selepas dia... tapi dia jugak masih terbaik... tak ada siapa yang boleh menandingi dia... huhu... andai ada jodoh.. kita akan bersatu juga... sabarlah sayang...  hukhuk...

Malam ni nak sms ngan dia lagi... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...