Konco-konco

Khamis, 16 Jun 2011

buka puasa

Alahamdulillah... sempurna jugak puasa berpuasa untuk hari ini... tidak disangka dapat jugak aku menunaikan puasa sunat selepas sekian lama asyik melahap je keja aku... hak2... 

Yang bestnya, untuk hari ini walaupun aku berpuasa, aku sempat lagi melakukan rutin harianku.. JOGING!!! sapa kata puasa menghalang kita melakukan kerja2 yang biasa kita lakukan?? siapa kata puasa tak boleh joging??? tengok aku boleh je kan.. hak2... 



dan akhirnya pada 7.26 petang tadi... aku telah berbuka puasa dengan menu yang cukup ringkas dan sederhana....


hahahaha... ni jak yang mampu aku sediakan untuk diri sendiri... tak sabar rasanya mau berpuasa bersama keluarga selepas dua tahun berpuasa di perantauan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...