Konco-konco

Rabu, 15 Jun 2011

balik balik balik!


Wah! Mula-mula entri jak sudah letak gambar kapal terbang kan...?? Napa nie?? hak2... 

Sebenarnya aku sangat gembira dengan rezeki yang datang tanpa diduga ini.... Hak2... bunyi macam insaf jak kan... ekcely aku dapat balik sabah seperti yang aku impikan.... walaupun pada awalnya aku sangatlah tidak berharap untuk kembali ke bumi kelahiran ku itu atas dasar bajet tidak mencukupi atau dalamkata lain duit tiada.. Hak2... so, aku nak gtau yang aku akan balik ke Sandakan bumi tercintaku pada 7.7.2011 Khamis menaiki Air Asia... walaupun aku xberapa suka naik air asia sebab leceh dan kuat goyang... tapi terpaksalah sebab dah takde pilihan kan..ni jak yang murah... hak2... aku akan balik dan berpuasa bersama keluargaku untuk tahun ni... aku nak buka puasa di setiap rumah keluarga besarku sepanjang bulan ramadhan ni boleh tak??? hahahahaha... 

Apapun, ada 20 Hari lagi untuk aku menanti saat yang paling indah itu selepas hampir setahun aku x balik kampung... hahahahah! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...