Konco-konco

Selasa, 31 Mei 2011

hari bahagia

Assalamualaikum semua...

Selamat pagi semua!!!

hahahaha.. gambar snap time baru bangun tadi... hahahahahaha.... walaupun baru bangun tetap hensem apa...

Selamat Pagi ejan ucapkan kepada Mama, Bapa, Kakak-kakak, Adik-adik dan Abang-abang Ipar serta Anak-anak sedara yang berada di Sandakan. Apa khabar semua?? Harap-harap semuda dalam keadaan sihat dan wal  afiat hendaknya. Apa sarapan korang hari ini?? Sarapan ke jugak?

Hari ini ejan sangat gembira sebab bila bangun dari tido, ejan kol orang yang tersayang. sejak malam tadi ejan tunggu dia kol sebab dia kata dia akan kol ejan. ejan tunggu jak dia kol ejan sampailah subuh. sampai pagi ejan berjaga sebab nak tunggu dia kol ejan. Tapi dia x kol ejan gak. ejan faham dia penat.. dia ada gtau jugak. tapi ejan ni jenis degil... ejan tunggu gak dia kol ejan... huhuhu... 

bila dah pagi tu ejan dah memamng dah tak tahan, ejan terlelap... dalam pukul 9 pagi ar mcm tu ejan bangun dari tido, ejan kol dia... dia jawab... wakakakak!!! ejan melonjak girang!!! hahaha... sembang ngan dia... dia tegur ejan kenapa tunggu.. dia suh ejan g mandi then ambik breakfast n makan panadol... makan panadol tu sebab ejan sakit kepala.. pening sangat... mana tidaknya, dahla penat dari main badminton dari kul 11.00 malam sampai kul 2.00 pagi... sambung g tunggu my love ni... memanglah pening. Tulah akibatnya kalau tak dengar cakap! degil! dia suruh jangan tunggu. ejan tunggu gak...

by the way... sembang punya sembang... kitorang create a date... bila?? hahaha... rahsia... mana bleh gtau! hanya ejan je yang tau ngan dia... korang jangan jeles k...

p/s: hari ini sangat boring duduk bilik jak!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...