Konco-konco

Isnin, 16 Mei 2011

befday mama 42

Hai.... Agak penat petang ni... herm... sepanjang hari ini aku begitu bizi dengan kehidupanku yang agak padat pada hari ini... hahahaha... [padatlah sangat kan]... huhuhu

Ekcely, Ari Isnin merupakan hari yang agak penuh bagi aku... sebabnya ada 2 kuliah dan 1 tutorial pada hari berkenaaan... untuk hari ini aku da hadiri Kuliah Penulisan Kreatif dan Kuliah Khalayak dan Wacana... aku suka sangat kuliah Khalayak tu sebab lecturer dia sempoi giler...Rasanya sebab beliau masih dalam lingkungan muda yang memahami kehendak pembelajaran remaja macam aku ni... so, kuliah dia memang sempoi dan agak mudah difahami... wahahahaha... poyo je ayat aku... 

Cuma satu yang aku nak kata aku kebengangan ada jugak! Nak rasa gelak ada jugak! Nak jerit kuat-kuat depan lecturer tu pun ada jugak! tadi beliau buat kuiz seperti yang telah dijanjikan... tau x kuiz dia sangatlah mencabar aku sebagai seorang yang tidak berapa gemar menonton TV sejak masuk U ni... tanya pasal Channel2 kat Astro!! wahahaha.... nasib bek la aku ni ada gak pengetahuan sikit la... not bad la... daripada 10 Jawapan tu.. aku rasa aku betul 7 kot... herm...boleh ar tu... 

****************************************

Jap... hari ini aku nak kongsikan dengan korang semua yang hari ini adalah HARI ULANGTAHUN KE 42 TAHUN buat MAMA AKU!!! PUAN KALSUM ABDULLAH...

Hepi befday to u mama... semoga mama sentiasa dirahmati oleh Allah SWT... dan dipanjang usia... dimurahkan rezeki dan dipermudahkan urusan di dunia dan kebahagiaan abadi di Akhirat....

Ejan ada buat satu video khas buat mama!!!!

video

saya sayang mama saya... wahahaha... korang semua jangan plak jeles ye... huhuhu...

***********************************************************

Hari ni Tutorial Wacana dibatalkan... so, aku ada banyak masa untuk merehatkan diri.... sampai je pukul 6 petang aku dah rasa boring yang teramat sangat... herm, entah nak buat apa... so, aku teringat yang aku dah janji ngan Dayah dan Syafawati nak joging petang ni... aku pun tariklah diorang berdua g joging petang tadi... ingatkan ye lah dorang nak joging! tengok2 sorang guna seluar jeans! sorang lagi baru bangun tido... herm... bilalah korang nak kurus macam ni... her... tiba2 teringat akan SYAMIMI... dah lama tak joging ngan dia!!!!








Huh! Lepas je joging tadi.. balik bilik tengok bilik bersepah je... aku pon dengan penuh rajin kemaslah bilik aku ni.... lepas2 habis kemas je... zap!!!


rasanya aku baru je basuh hari jumaat lepas... tengok2 ada selonggok lagi pakaian aku.. adui! penatlah mesin basuh kat kolej ni basuh baju aku je... wahahaha... duit pon tinggal berapa sen je ni....


oklah semua.... aku dah penat menaip dah nie... badan pon dah lenguh dah nie... lagi pun kejap lagi aku nak keluar bersama LANZARO TYCO, AQILAH HAMIM, NANA MASOR, MAZIAN, BONG IRFAN, IEDAYAH DAN SYAFA... kitorang nak g mana??? nantikan episod akan datang.... wahahahaha.... 

[bajet cerita novel bersiri plak kan....]

p/s: SELAMAT HARI LAHIR MAMA!!!






2 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...