Konco-konco

Ahad, 22 Mei 2011

Apa Makna Hujan?

Apa Makna Hujan?


ke jadah semua ni ejan oit!? kenapa plak tanya makna hujan plak kat belok ini? apa yang ejan tidak faham dengan HUJAN??


Hahaha.... Hujan? Apa itu Hujan? Mengapa ia boleh wujud? Apa yang sebabkan hujan? Mengapa perlu hujan? 

APA MAKNA HUJAN???


HUJAN?



HUJAN?



HUJAN?



HUJAN?


so? Apa yang anda faham pasal hujan?


Dan Apa Makna Hujan?


wokey! wokey! stop mengarut k.

sebenarnya Apa Makna Hujan? itu adalah tajuk Cerpen aku yang terbaru.... wakakakaka! Dah lama tak menulis kan... kali ni dah muncul semula dengan sebuah cerpen...

Nak tahu apa isi kandungan cerpen ni?

Cerpen ini mengisahkan kehidupan seorang anak remaja yang hidup dalam keluarga yang penuh dengan liku-liku kehidupan dan duri-duri dunia yang tidak pernah sepi dalam kehidupannya. kehidupan yang penuh dengan badai itu ditempuhi dengan penuh keinsafan dan hati yang tabah. Satu demi satu keperitan hidup hadir menampar dirinya. Mampukah Haiqal dan keluarganya merempuh segala kesempitan yang mereka alami? atau mungkinkah mereka layu dalam terik mentari yang membakar? Hanyut dalam arus yang deras? Nantikan episod Apa Makna Hujan? yang bakal muncul dalam kalender Aku Punya Belok tidak lama lagi....

huhuhu.... so, anntikanlah kemunculan APA MAKNA HUJAN? tidak lama lagi k....


1 ulasan:

  1. macam best je cerpen nie...heeee:D
    x saba nk bace..

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...