Konco-konco

Isnin, 25 April 2011

suatu petang

salam satu SANDAKAN!!!

wahahaha.... ambik ko! pernah kome semua dengo salam tu?? xpernah kan... ABDUL SALAM pernah x?? pernah dok?? eleh... xkan tak kenai kot sapa dia tu?! ABDUL SALAM tu sorang lelaki yang segak dan bergaya! Paling hensem antara kome semua nie... hahahaha... tapi, aku lagi hensem kot dari beliau.... sapa dia?? dia tu lah bapak aku! hampa semua ni dah berapa lama dah jadi stalker aku?? sampai la ni pun tak tau lagi nama ayah aku... apa kejadah kome semua ni... hahahaha.... aku nak cakap kedah ke ni cakap perak ni?? aduyai... ok2... repeat k! mula mula...

demo cari anak demo?? tok soh! demo toksoh cari... lebih baik demo kelik slalu... hahaha... aduyai... fenin aku dengan loghat2 di semenanjung ni... bagus lagi aku cakap sabah paham lagi aku dan laju lagi aku menaip entri ni... ok! hari ni mud entri adalah bahasa sabah... dah sedia semua?? mari kita mulakan ya....

*peringatan: kepada yang ndak paham sila translate di google translate ya! SABAH LANGUAGE - ENGLISH... [sorylah translate kepada English jak yang dapat]

Fuh! ari ni aku ambil exam Metodologi Penyelidikan... kamu bayangkan exam ni dorang buat awal pagi... aduyai! aku malas betul dengan jadual exam yang bahagian awal-awal pagi nie... sakit kepala ku... nasib baik tadi bulih lah aku menjawab... kalau ndak! memang memaki-maki sudah aku dalam belok ni.. hahahaha...

tadi malam aku sama si zairil sama si aziz macam biasalah kami study di KTHO nie... nah, rutin harian saitu sepanjang exam ni... memang ndak lari setiap malam kami belajar... kami kan rajin... hahaha... rajin betul kan study last minit adalah! teingat pulak aku sama kata-kata felo ku ari tu time aku study dengan penuh ketawadukan dalam bilik jaksa KTHO... dia melontarkan kata-katanya.. hahahaha

"ejan, kalaulah ko study macam ni sejak awal sem, konfom ko dapat 4.o dah"

aku tediam jugak time dia cakap tu... tapi betul jugaklah ayatnya tu kan.. disebalik sindirannya tu ada juga pengajaran yang dia selitkan kan... huhu.. sungguh intelektual feloku itu kan.. wahahaha...

ok, kita sambung cerita lagi ar... bulihka?? masih lagi kamu paham ayat-ayat aku ni?? kalau kamu ndak faham, macam biasalah.... sila translate di google translate.. senang jak... huhuhu... ok, tadi malam kami study sampailah subuh dan sampailah pagi... ko bayangkan aku ndak tidur langsung.. dalam kul 5 pagi macam tu... zairil kecundang sudah aku tinguk... aku pun mula sudah pening2... sakit2 sudah kepalaku yung... 

lepas tu, dalam pukul 7 pagi macam tu bulih pulak aku tetidur... nah, sandi kalau aku ndak tebangun tadi bah.. nasib baik tuhan tu menulung sama aku... tebangun jugak aku dalam jam 7.30... bangun2 jak perut memulas-mulas mau beriak! adui aku bilang.... time2 macam ni pulak kau buat ragam mau tebiraklah.. apalah... aku pun  ikut jaklah perasaan perutku tu... lepas tu mandi dan terus ke dewan peperiksaan... sampai dewan, aku nampak semua sudah sibuk study... aku plak pening betul kepalaku sampai aku tersandar di dinding dewan tu.. masuk jak dewan, badan aku mula sudah begegar-gegar... ndak bulih jadi ni... aku duduk jak isi semua form... then, aku jawab cepat2 n keluar terus... mimang sakit betul kepalaku tadi... sampai jak bilik terus aku landing... dalam pukul 1 petang macam tu aku tidur sampailah pukul 4.00 petang... bangun jak solat lepas tu menunggu jam 6.00 petang...




kenapa dengan 6 petang???





6 petang??


6?


pet...



ang???




6 petang???




???



?



ada apa dengan 6 petang??


6 petang tadi aku pigi joging lagi.. kali ni aku macam besa pigi joging sorang2 la... kali ni laluan aku....

tara!!!

KTHO - FSSK - KOLEJ AMINUDDIN - RUMAH TUMBUHAN - HUTAN UKM - BUKIT PUTERI - KERIS MAS - DATARAN GEMILANG - STADIUM UKM - KRK - GELANGGANG UKM - PANGGUNG SENI - KTHO

Ni lah antara gambar-gambar yang aku ambik... huhu.. sekarang ni dah ada hobi baru dah... JOGING N SNAPING!!! huahuahua...

JOM LAYAN... ZAZZZ!!!


ni starting point aku... laluan KTHO-FSSK

melalui FSSK

PTSL

CABARAN PERTAMA: Bukit Aminudin...

jauh dan tinggi nak panjat bukit ni.. adeh!

ha'ah! rumah tumbuhan...



CABARAN KEDUA: ni di tempat kebun UKM

still di kebun UKM

CABARAN KETIGA: daki bukit yang berkecerunan 45 darjah

kawasan perumahan UKM.. bukit puteri


CABARAN KEEMPAT: bukit belakang Keris Mas

CABARAN KELIMA: bukit dekat dataran Gemilang


dekat gelanggang UKM

panggung seni.. last check point...

dah sampai KTHO

oklah semua... aku nak cepat ni.. nak g keluar ngan seorang GADIS dan seorang lagi tu... huhuu... salam...

2 ulasan:

  1. uit..jogging x ajak..cm best jer jog..lame x jog..huhu

    BalasPadam
  2. meh la join aku... kalau nak sms je aku...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...