Konco-konco

Sabtu, 23 April 2011

mereka aku rindu

HALO! HALO! HALO!

Ari ni mau post pasal apa yerk! Ha'ah! hari ni aku sangat boring yang teramat sangat sehingga aku duk bilik jak dari pagi sampai petang... huhuhu... dari pagi tu sebab aku membuta je hari ni... haish! apa nak jadi dah dengan aku nie... asyik tido jak kebelakangan nie... nilah masalah yang akan timbul bila tiada kelas dan tiada esaimen yang mau dibuat! huhuhu... 

study untuk exam?? herm... jap2... STUDY TU APA? EXAM TU MAMALIA KE? ATAU REPTILIA? hahahaha.... rilek la bro... ekcely aku ada lagi 2 paper untuk semester ni.. aku exam hari isnin ni dan khamis untuk paper last aku... wahahahaha... lepas tu yahoo!!! cuti...

tapi.........

cuti kat sini jaklah ye... sebab aku nak ambik short sem walaupun xdapat... isnin ni aku akan try lagi untuk uruskan benda tu... hahaha... doakan jak aku dapat fight sampai dapat k... aku nak g arkib cuti ni.. itu pasallah aku mau stay di sini... nak cari bahan untuk tesis bha... adui... di sandakan tu tiada arkib.. kena g Kota Kinabalu jugak... daripada duk sana, baik aku g Arkib sini.. kan kan kan... 

petang tadi aku pegi joging! best gila dapat joging minggu nie... dapat jugak aku releasekan tensen aku akibat kegembiraan semalam... wuahahahaha!

malam ni aku nak post gambar2 budak2 comel dan budak2 nakal yang sangat aku rindui!!! semua gambar ni aku ambik time cuti tahun 1 semester 2... huhuhu... rindunya ngan dorang nie.... dorang ni adik-beradik aku dari no 6 sampai no 10.... huhuhu....

dari kiri: mimi, qimi, achik, fifi dan ejul




ni umo 9 tahun

ni kembar ngan qimi... umo 7 tahun

nilah kembar mimi... dah kembar mestilah umo sama kan...

fifi... umo 10 tahun...

yang ni dah tua... dah 12 tahun dah... hahaaha..








mimi ni memang ratu posing....
dia menang ratu fesyen time tadika... huhuhu...


hahahaha... rindu gilak sama kamu semua... muah3!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...