Konco-konco

Khamis, 28 April 2011

merdeka

hari ni merupakan hari yang paling aku nanti-nantikan sepanjang aku menempuh semester ni... yelah hari adalah hari terakhir aku menduduki peperiksaan semester ini walaupun ada dah yang lain habis lebih awal dari aku... tapi ada jugak yang habis lewat dari aku... esok pagi baru diorang habis exam... hahahaha... pada muka mereka yang habis lewat dari aku... sem depan cuba lagi untuk habis lebih awal k... tu buat apa nak baca aku punya belok ni? p study sana... kan sok ada exam.. kang gagal plak kertas tu nanti... wahahaha! P STUDY SEKARANG!! 

haaaaaaaaha... garang tak aku???

hari ni exam terakhir aku untuk sem ni kan.. subjek KAJIAN ATMOSFERA!! pergh! aku belajar dan membaca nota memang terbaik la aku cakap ko!nota untuk 14 minggu aku dalami dalam masa 3 hari jak aku cakap ko! hebat tak hebat aku kan... Last-last petang tadi exam.... pukul 3.30 petang tadi... aku g dewan periksa dengan Fazlan dan Rozaimi... nek keta Fazlan... oklah... segan gak aku nak nek keta dia sebab aku besa pegi naik bas dan balik jalan kaki je... dah jadi habbit aku macam tu... malas ar nak tumpang2... tapi tadi dia dah ajak 2-3 kali aku pun ikutlah... TQ FAZLAN!

sampai je dewan kuliah aku dah pening kepala dah.. tu belum masuk lagi tu... mana tak pening kepala... malam tadi aku tido kul 5.00 pagi... pastu bangun dalam kul 9.00 pagi... tido semula kul 12 sampai pukul 2 petang... time Fazlan datang bilik aku pon aku tengah terbongkang atas katil tadi... 

aku dah tak larat dah tadi time sampai kat dewan exam tadi... mana tidaknya.. berlaku kerpasan akibat awan yang tidak berkembang/berkembang sedikit... iaitu hujan gerimis.... tu lah yang menjadikan aku rasa pening... huhuhu... ayat dalam subjek atmosfera tu... bila masuk je dewan kuliah! duduk je aku isi slip kehadiran dan terus buka soklan... WOW!!! I LIKE THIS EXAM!!! soalan kacang je... wah! Riaknya aku kan.. bukanlah kacang sangat tapi yang aku duk pulun tulah yang kuar.. aku pun jawab dengan penuh kegirangan dan ketawadukkan... wahahaha...

masa menjawa tadi 2 jam tapi aku jawab dalam 1 jam jak... huhuhu... 1 jam lagi aku balik ke bilik dengan hati yang penuh rasa gumbira!

dengan berakhrnya exam tadi itu, maka aku dah MERDEKA!!!


1 ulasan:

  1. mcm perli aku ja tu...xpa2...kite tgk sem dpn sape abis pling awak dulu...hahha

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...