Konco-konco

Ahad, 20 Mac 2011

semua tinggal mimpi

Penat dan capek dengan semua keadaan macam nie...satu demi satu benda dia buat menyakitkan hati aku.... aku sakit ati...

dua hari lepas dia ajak aku nak g satu tempat hari Ahad ni... hari ni lah.... Aku ingat lagi dia ajak aku.... herm, aku pun macam besalah bila dia ajak jarang aku tolak sebab bukan jenis aku suka tolak pelawaan dan suruhan orang yang aku respek... aku akan mengiyakan je walaupun ia sedikit menyakitkan... herm...

sebenarnya hari Ahad aku harus ke Felda Trolak Timur sebab abang Fakrul ajak g tengok buah2 durian yang sedang merimbun di sana... tapi terpaksa aku batalkan sebab aku nak ikut dia g tempat yang dia ajak tu... aku berjagalah sampai subuh sebab nak pegi sangat2... sementara menunggu tu, aku pegilah mcD ngan kawan2 aku yang lain sampai kul berapa entah...

kul 4pagi... aku xdapat kol pun dari dia... so, aku pun kol lah dia... Yelah, nak tanya jadi ke tak nak pegi kan... Kol Celcom... tak angkat.... Kol Maxis... tak angkat... herm, aku dah gif up dah.... sah sah dia macam tak nak bawa aku je.... tu je yang aku pikirkan... Lepas tu, dia xangkat... aku pon lepak la lagi dalam 30 minit tu tunggu dia kol semula.... tapi, hampa! 

bila balik bilik.... bilik kosong je... aku pikir dia g mana2 belum balik lagi... n aku pon berjaga lagi lah nak tunggu dia balik... sampai pukul 6 pagi macam tu... aku dah tak tahan dan terlelap... bangun2 je kul 10.30 pagi.... sekarang ni aku xtau dia kat mana sama ada jadi pegi tempat tu atau tidak.... 

AMAT TERASA SANGAT2.... dah banyak kali buat aku macam nie... mana erti persahabatan itu....


semoga menjadi kenyatan suatu hari nanti...


p/s: AKU BENCI NGAN DUA INSAN YANG DATANG DAN MERAMPAS TAWA RIANG KAMI YANG DULUNYA...... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...