Konco-konco

Isnin, 21 Mac 2011

perang 4 jam

Selamat petang semua.... herm... tengok entri title je mesti korang tertanya2 perang apa yang aku maksudkan... hahahaha... Malaysia diserang ke ata apa ke??? herm... sabo jelah... hahahaha....

sebenarnya, hari ni aku terpaksa ponteng kelas sebab dalam keadaan darurat perang selama 4 jam... herm... tadi pagi dalam pukul 6 pagi aku dah mula rasa sakit2 dah kat dada aku... area2 jantung akulah... herm... tapi boleh tahan lagi... sampai pukul 9 pagi relaks2 je sakitnya dan aku pun layan jelah... rest je kat atas katil supaya dia redah sikit... tup! tup! bukan makin baik... tambah teruk adalah... aduyai... kul 9 pagi aku dah mula mengalirkan airmata menahan sebak sangat... bukan sebab putus cinta lah... sebab putus kenormalan jantung nie.... Ya Allah!!! terlalu sakit... aku  tahan je... aku nak panggil rumate aku pun aku xnampak sekeliling dengan baik... samar2 je yang aku nampak... aku xtau sama ada rumet aku ada kat bilik tu atau x.... so, aku diam je... dalam kul 10 macam tu, badan aku dah mula rasa kejang... kejang nilah yang paling aku takut sekali... sakit dowh! dengan jantung yang rasa macam ditikam dengan pisau tajam.... dengan badan mengeras dan tegang! pergh! sakit bodoh!!! aku memang menderita sangat2 tadi... dalam kul 11 pagi kot... sebenarnya masa nie aku main agak je.. sebab aku xsedar pun sekeliling aku.. tapi aku tak pengsan ok... lebih kurang time tu badan aku sangat lemah dan nafas aku dah mula putus2 dah... dalam pikiran aku takde lain selain 'AKU AKAN MATIKAH SAAT NIE??' aku mula mengucap kalimah syahadah... herm... tak lama lepas tu! DAMN!!!! aku dapat rasa aku xdapat oksigen langsung... aku nak kluar bilik nak cari udara... tapi ternyata sia-sia... aku xmampu berdiri.... apatah lagi nak berjalan keluar bilik... aku terus bertarung sehinggalah pukul 12.30 hari [aku dah dapat tengok jam] aku tersedar dan sakit tu dah tak rasa dah...

lepas tu aku kol ayah n mak aku gtau aku sakit.... dengan selambe diorang kata... KALAU SAKIT PEGILAH KLINIK... sambil gelakkan aku... CEH! hampeh tul jawapan mereka itu... tapi, bila gurauan kasar mereka itu aku dengar membuatkan aku lebih semangat untuk bangun dan terus mandi.... 




********************************************************


nak share sikit je lagi.... hari ni befday X-girlfren aku.... HAZWANA MASRIN yang berada di Kota Kinabalu Sabah... dia nilah x-girlfren aku yang paling rapat ngan keluarga aku....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...