Konco-konco

Jumaat, 18 Mac 2011

maafkan saya

Aku betul2 terperanjat dengan satu benda yang aku xtau pun selama nie... rupanya benda tu dah wujud hampir 3 bulan dan aku langsung xtau pasal benda tu.... herm...

maafkan saya sebab xdapat jadi yang terbaik untuk awak... saya dah cuba sedaya upaya saya untuk mencintai awak... tapi semua tu ternyata sia2 awak... perasaan saya pada dia sangat kuat dan terlalu kuat untuk saya robohkan... tiada lagi cinta buat kita kerana penyelesaian yang paling mudah adalah hidup berseorang melihat kebahagian dia dan mengelakkan awak lebih terseksa.... saya tak sanggup lagi melihat awak menderita mengharapkan cinta saya yang saya xdapat berikan pada awak walaupun pada zahirnya saya sangat mengambil berat pasal awak.... 

Lagu dadali yang awak letak dalam blog awak itu sangat menyentuh perasaan saya... ia seolah2 ditujukan pada saya... insan yang awak sangat cintai.... tapi, tidak berbalaskan seperti yang awak harapkan....

saya tak kata awak xcukup sempurna buat saya.... bagi saya, awak jauh lebih baik buat saya... tapi saya xboleh tipu diri saya untuk terus menahan rasa penipuan terhadap diri awak dan diri saya bahawa saya tidak mencintai awak... dan untuk pengetahuan awak, dia sekarang ini dah diikat dengan satu ikatan yang menuju ke jinjang pelaminan.... dan akhirnya, tinggallah saya seorang dan sentiasa menanti tarikh pernikahannya... huhuhu...

awak, walaupun dia dah pergi jauh dari saya dan saya keseorangan... saya xkan pernah akan kembali pada awak kerana xnak melihat awak akan lebih terseksa awak... biarlah jodoh itu datang kemudian nanti... dan saya dah tak larat nak bercinta lagi awak.... saya nak hidup sendiri sama seperti dahulu.... cuma satu pesanan saya.... CINTA ITU SATU PERJUANGAN....

TIADA LAGI CINTA... TAKKAN KEMBALI NADIA... PERGINYA ZAWANIE... DAN KEMBALI BERJIWA LARA~~~

2 ulasan:

  1. sabar2~ cinta itu memang menyakitkan, tapi ia akan mengajar kita erti pengorbanan juga!~

    BalasPadam
  2. http://sridayani.blogspot.com/2011/03/tentang-diathanks-awak.html

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...