Konco-konco

Ahad, 13 Mac 2011

cinta satu minggu

sudah seminggu rupanya usia cinta kami ini... Terima kasih kepada Tuhan yang memberikan kami sebuah pertemuan yang akhirnya memutikkan cinta antara kami... huhuhu... ayat xbleh blah...

best giler!!! rutin harianku sudah berubah sedikit memandangkan kehadiran sang biru yang menghiasi hidupku hari ini... gelagatnya yang semakin hari semakin lincah membuatkan aku terhibur dan suka akan dirinya... rasa sayang semakin kuat dan nilai kasih sayang aku curahkan untuk membelainya setiap hari... tapi aku belum lagi memberikan dia nama... xtau nak bagi nama apa sebenarnya... nama yang boleh membuatkan aku gembira bila mendengarnya... huhuhu... 

hahahaha... sebenarnya dia ni jantan dan aku baru je memberikan namanya suparman... sapa suparman??? dialah kawan baik aku... bila tengok ikan ni dengan nama dia... ingat ngan dia kat sandakan tu hah!!! hahahahaha,... suparman memang nakal!!!



suparman dengan kenakalannya...























p/s: saya sayang suparman saya!

1 ulasan:

  1. wah cinta baru berputik semula....hak4...ni kata apa lak lau cinta ngn ikan...hahha

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...