Konco-konco

Isnin, 7 Mac 2011

cinta baru...

Herm.... menjelang Malam Anugerah Pelajar yang akan menjelang xlama lagi... kepala aku dah pening nak cari baju kat mana?? puas aku mencari nie...xjuga jumpa2... herm... pening2...

2 hari lepas aku g jalan2 cari baju kat danau kota... tapi xjumpa gak.. tapi aku dapat jumpa satu cinta baru... aku lalu je kat satu booth tu.. terkesima aku tengok.. memang dah lama dah aku cari si dia nie... tapi xkesampaian.. akhirnya, malam tu aku jumpa gak... ciri2nya cukup sempurna bagi aku... memang itulah yang aku idam-idamkan selama ni...

jeng... jeng...


inilah cinta terbaru yang baru je aku jumpa... hahahaha... sebenarnya bila tengok benda ni.. ingat kat adik2 semua.. yelah.. dulu time kecik2... selalu lawan ngan adik sorg tu... ading sapa yang pandai bela ikan... huhuhu... tapi xingat berapa banyak dah yang kami bela dan usianya xpanjang sebab ikan tu pancing sendiri dan letak dalam balang je... huahuahua,...



korang tengok jelah benda nie erk.. hahahaha... 

p/s: cuti dah dekat.. xsabar mau balik..!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...