Konco-konco

Ahad, 20 Mac 2011

bukan sebab awak...

herm... salam semua... aku muncul lagi lepas aku post pasal mcD tadi kan... huhuhu...

malam ni nak citer pasal apa erk...??? macam nak share benda sedih je... huhuhu.... benda nie pasal cinta la... apa lagi yang sedih dalam dunia nie buat seorang remaja yang tak terlepas dengan percintaan kan... huhuhu... rasa macam bodoh tapi sebenarnya itulah yang kita hadapi sebagai sorg remaja NORMAL.. hahaha... [orang yang xbercinta tak normal ke???] ada seoranglah maknanya yang xnormal dalam UKM nie.... hahaha... Nurulhuda Sarudin... sebab dia xbercinta... wakakakaka... ok... stop to mengarut k...

**********************************



AWAK.... Maafkan saya... Semua ni terjadi bukan sebab saya xsayang dan cintakan awak... saya dah cuba sedaya upaya saya untuk mencintai awak sepenuhnya.. tapi xboleh... dan kalau awak kata kemunculan awak buat kali kedua adalah sekadar ujian cinta saya pada wanie... mungkin awak silap... sebab saya xpernah lihat dan pandang awak dari sudut tu... bagi saya, awak muncul buat kali kedua sebab perasaan cinta awak yang sangat kuat pada saya... tapi awak.... mungkin semua yang awak impikan tu bukan ada pada saya dan bukan saya yang ditentukan oleh Nya untuk membahagiakan awak.... mungkin ada orang lain yang lebih berhak ke atas awak dan dia bukanlah saya dan bukan saya dan bukan saya dan bukan saya dan bukan saya....

AWAK... Maafkan saya kerana lakukan semua nie dengan tiba-tiba tanpa hiraukan perasaan awak... saya nak gtau awak buat kali kedua yang saya tinggalkan awak bukan sebab saya dah muak atau dah benci ngan awak... tapi, saya sayang awak... saya tinggalkan awak sebab saya xrela nak lihat awak menderita dan terus menderita menanti sebuah cinta yang sia-sia dan tidak membahagiakan awak.... saya taknak lihat awak lebih menderita.... saya sayang awak... awak tahu gak kan.... herm.... 

AWAK... Maafkan saya sebab sejak kebelakangan ini saya dah tak layan awak sepertimana saya layan awak sebelum ini.. saya bukan tak layan awak macam dulu sebab kita dah tak ada hubungan lagi... saya xnak bagi awak harapan lagi buat kali ke seterusnya... saya xlarat nak lihat awak terus menangis dan terus menangis.... sampai bila awak nak menangisi cinta kita yang xda penghujungnya nie...??? kalau awak terus ngan saya, awak dapat tak tahan airmata daripada menangisi penderitaan awak tu... kalau awak dah ada pengganti saya... just teruskan dan tiada kena mengena dah ngan saya.... itu hak awak.... dan dah jadi hak awak untuk mencari mereka yang boleh membahagiakan awak....

AWAK.... Maafkan saya sebab walaupun kita dah berpisah... saya masih lagi mengintai pergerakkan awak dan memerhatikan awak... saya selalu lihat awak ngan sapa... apa yang awak buat dan ke mana awak pergi.... saya tak tahu sebenarnya siapa saya di hati dan di sisi awak...Entahlah... saya xtau apa perasaan saya kat awak... mungkin betul kata awak yang saya cuma ada kasih dan sayang kat awak... tapi untuk menyatakan kecintaan saya kat awak mungkin itu hanyalah satu bicara manis yang tidak ada harum bahagianya buat awak.... mungkinkah kita bukan ditakdir bersama... entahlah awak....

AWAK.... Awak teruskanlah hidup awak dengan penuh tabah k... saya pun sedang belajar untuk hidup tanpa cinta walaupun CINTA saya kuat pada dia yang ternyata akan dimiliki oleh insan lain... biarkanlah saya tanggung derita buat kali ini jika ini yang akan menjadi balasan buat saya yang mengabaikan awak... 

AWAK.... MAAFKAN SAYA.... 

[p/s: awak, saya selalu pakai baju yang kita beli sama-sama ari tu... dan saya selalu pakai jam dan cincin tu.... dan saya dah baca benda kat bawah nie...]



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...