Konco-konco

Selasa, 29 Mac 2011

malang

Salam.... herm... sorylah xupdate belok aku ni dalam masa beberapa hari... agak sebuk menyiapkan esaimen yang bila nak berakhir dan siap semuanya... aduyai.... Malam ni aku nak citer pasal sebuah cerpen yang sangat pendek...

Azli merupakan seorang ketua kelas yang banyak mengendalikan hal2 kelasnya... beliau ditugaskan untuk mengendalikan satu projek untuk junior2nya iaitu membuat baju batik... sebenarnya, projek tu dah dilakukan sejak semester lepas lagi.... tempahan dah dibuat dan semuanya dah deal untuk kali pertama.... tapi, yang tukang buat tu last minit kata tak dapat buat... lepas tu Azli pun dah pening kepala nak cari kat mana lagi nak buat baju tu.. Azli minta bantuan sahabatnya yang berada di Negeri Sembilan.... Sahabatnya itu mengatakan bahawa dia ada kawan yang boleh buat semua tu dengan cepat dan cantik... Azli bersetuju dengan sahabatnya yang bernama Saiful... Saiful pun meminta bayaran dan bilangan tempahan yang dimahukan... Azli dengan segera memberikan wang dan tempahan kepada Saiful yang merupakan sahabatnya sejak 2 tahun yang lepas itu...

lepas tu, sampai ke hari ini Saiful dah tak dapat dihubungi lagi dan mendiamkan diri... Azli dah puas mencari dia tapi tak jumpa... dan Azli terpaksa berhadapan dengan junior2nya untuk menjelaskan keadaan sebenar... Namun, junior2 Azli sukar untuk menerima keterangan Azli tersebut... Azli dah terduduk dan terdiam... Azli terpaksa mencari alternatif untuk menggantikannya... Azli semakin bengang.... mungkin dia akan kerja untuk menggantikan wang yang berjumlah RM1560 


Amdan pula lain ceritanya... Amdan mempunyai seorang kawan yang dikenalinya tidak lama dahulu yang bernama Aidil. Aidil menceritakan bahawa dia sangat susah pada suatu hari sebab keretanya rosak dalam perjalanan.... Amdan simpati pada Aidil dan meminjamkan sejumlah wang kepada Aidil... selepas beberapa minggu, Amdan didatangi SMS oleh Aidil mengatakan dia kekurangan duit pula untuk ke kampung... dan banyak lagi permintaan yang dibuat oleh Aidil... Aidil berjanji untuk menggantikan semula wang tersebut... tetapi, sehingga hari ini duit berjumlah RM2600 itu tidak digantikan lagi oleh Aidil... kini Amdan gagal untuk menghubungi Aidil....

p/s: Jangan jadi macam ni.... Jangan percaya kat orang!! 

Rabu, 23 Mac 2011

sandakan bumi tercintaku

Malam tadi tengah-tengah komen kat FB ngan Hafez... tiba2 Nadia masuk komen... Sejarah Warisan bentang esok...

aku bukan main terperanjat lagi... huhay.... ingatkan boleh tido awal malam tadi.... tengok2 ada keja rupanya... aku pun, bingkas buka folder Sejarah Warisan dan terus sambung kerja... nasib baik aku dah buat separuh... 

hasilnya, aku xtido dampai subuh... dalam kul 7.15 pagi barulah dapat lelapkan mata.... lepas tu... aku g kelas sangat lewat.. lewat 30 minit... argh!!! bangun tido seperti biasa melompat terus g mandi... sampai bilik kuliah wat muka xbersalah....

Tapi yang paling penting... aku bentang xsampai 10 minit pun dan semua orang sangat teruja dengan pembentangan aku... wakaakakaka.... best sangat ker??? nak tau best atau x.... tengoklah hasil karya aku di bawah nie...

















Isnin, 21 Mac 2011

perang 4 jam

Selamat petang semua.... herm... tengok entri title je mesti korang tertanya2 perang apa yang aku maksudkan... hahahaha... Malaysia diserang ke ata apa ke??? herm... sabo jelah... hahahaha....

sebenarnya, hari ni aku terpaksa ponteng kelas sebab dalam keadaan darurat perang selama 4 jam... herm... tadi pagi dalam pukul 6 pagi aku dah mula rasa sakit2 dah kat dada aku... area2 jantung akulah... herm... tapi boleh tahan lagi... sampai pukul 9 pagi relaks2 je sakitnya dan aku pun layan jelah... rest je kat atas katil supaya dia redah sikit... tup! tup! bukan makin baik... tambah teruk adalah... aduyai... kul 9 pagi aku dah mula mengalirkan airmata menahan sebak sangat... bukan sebab putus cinta lah... sebab putus kenormalan jantung nie.... Ya Allah!!! terlalu sakit... aku  tahan je... aku nak panggil rumate aku pun aku xnampak sekeliling dengan baik... samar2 je yang aku nampak... aku xtau sama ada rumet aku ada kat bilik tu atau x.... so, aku diam je... dalam kul 10 macam tu, badan aku dah mula rasa kejang... kejang nilah yang paling aku takut sekali... sakit dowh! dengan jantung yang rasa macam ditikam dengan pisau tajam.... dengan badan mengeras dan tegang! pergh! sakit bodoh!!! aku memang menderita sangat2 tadi... dalam kul 11 pagi kot... sebenarnya masa nie aku main agak je.. sebab aku xsedar pun sekeliling aku.. tapi aku tak pengsan ok... lebih kurang time tu badan aku sangat lemah dan nafas aku dah mula putus2 dah... dalam pikiran aku takde lain selain 'AKU AKAN MATIKAH SAAT NIE??' aku mula mengucap kalimah syahadah... herm... tak lama lepas tu! DAMN!!!! aku dapat rasa aku xdapat oksigen langsung... aku nak kluar bilik nak cari udara... tapi ternyata sia-sia... aku xmampu berdiri.... apatah lagi nak berjalan keluar bilik... aku terus bertarung sehinggalah pukul 12.30 hari [aku dah dapat tengok jam] aku tersedar dan sakit tu dah tak rasa dah...

lepas tu aku kol ayah n mak aku gtau aku sakit.... dengan selambe diorang kata... KALAU SAKIT PEGILAH KLINIK... sambil gelakkan aku... CEH! hampeh tul jawapan mereka itu... tapi, bila gurauan kasar mereka itu aku dengar membuatkan aku lebih semangat untuk bangun dan terus mandi.... 




********************************************************


nak share sikit je lagi.... hari ni befday X-girlfren aku.... HAZWANA MASRIN yang berada di Kota Kinabalu Sabah... dia nilah x-girlfren aku yang paling rapat ngan keluarga aku....



Ahad, 20 Mac 2011

semua tinggal mimpi

Penat dan capek dengan semua keadaan macam nie...satu demi satu benda dia buat menyakitkan hati aku.... aku sakit ati...

dua hari lepas dia ajak aku nak g satu tempat hari Ahad ni... hari ni lah.... Aku ingat lagi dia ajak aku.... herm, aku pun macam besalah bila dia ajak jarang aku tolak sebab bukan jenis aku suka tolak pelawaan dan suruhan orang yang aku respek... aku akan mengiyakan je walaupun ia sedikit menyakitkan... herm...

sebenarnya hari Ahad aku harus ke Felda Trolak Timur sebab abang Fakrul ajak g tengok buah2 durian yang sedang merimbun di sana... tapi terpaksa aku batalkan sebab aku nak ikut dia g tempat yang dia ajak tu... aku berjagalah sampai subuh sebab nak pegi sangat2... sementara menunggu tu, aku pegilah mcD ngan kawan2 aku yang lain sampai kul berapa entah...

kul 4pagi... aku xdapat kol pun dari dia... so, aku pun kol lah dia... Yelah, nak tanya jadi ke tak nak pegi kan... Kol Celcom... tak angkat.... Kol Maxis... tak angkat... herm, aku dah gif up dah.... sah sah dia macam tak nak bawa aku je.... tu je yang aku pikirkan... Lepas tu, dia xangkat... aku pon lepak la lagi dalam 30 minit tu tunggu dia kol semula.... tapi, hampa! 

bila balik bilik.... bilik kosong je... aku pikir dia g mana2 belum balik lagi... n aku pon berjaga lagi lah nak tunggu dia balik... sampai pukul 6 pagi macam tu... aku dah tak tahan dan terlelap... bangun2 je kul 10.30 pagi.... sekarang ni aku xtau dia kat mana sama ada jadi pegi tempat tu atau tidak.... 

AMAT TERASA SANGAT2.... dah banyak kali buat aku macam nie... mana erti persahabatan itu....


semoga menjadi kenyatan suatu hari nanti...


p/s: AKU BENCI NGAN DUA INSAN YANG DATANG DAN MERAMPAS TAWA RIANG KAMI YANG DULUNYA...... 

bukan sebab awak...

herm... salam semua... aku muncul lagi lepas aku post pasal mcD tadi kan... huhuhu...

malam ni nak citer pasal apa erk...??? macam nak share benda sedih je... huhuhu.... benda nie pasal cinta la... apa lagi yang sedih dalam dunia nie buat seorang remaja yang tak terlepas dengan percintaan kan... huhuhu... rasa macam bodoh tapi sebenarnya itulah yang kita hadapi sebagai sorg remaja NORMAL.. hahaha... [orang yang xbercinta tak normal ke???] ada seoranglah maknanya yang xnormal dalam UKM nie.... hahaha... Nurulhuda Sarudin... sebab dia xbercinta... wakakakaka... ok... stop to mengarut k...

**********************************



AWAK.... Maafkan saya... Semua ni terjadi bukan sebab saya xsayang dan cintakan awak... saya dah cuba sedaya upaya saya untuk mencintai awak sepenuhnya.. tapi xboleh... dan kalau awak kata kemunculan awak buat kali kedua adalah sekadar ujian cinta saya pada wanie... mungkin awak silap... sebab saya xpernah lihat dan pandang awak dari sudut tu... bagi saya, awak muncul buat kali kedua sebab perasaan cinta awak yang sangat kuat pada saya... tapi awak.... mungkin semua yang awak impikan tu bukan ada pada saya dan bukan saya yang ditentukan oleh Nya untuk membahagiakan awak.... mungkin ada orang lain yang lebih berhak ke atas awak dan dia bukanlah saya dan bukan saya dan bukan saya dan bukan saya dan bukan saya....

AWAK... Maafkan saya kerana lakukan semua nie dengan tiba-tiba tanpa hiraukan perasaan awak... saya nak gtau awak buat kali kedua yang saya tinggalkan awak bukan sebab saya dah muak atau dah benci ngan awak... tapi, saya sayang awak... saya tinggalkan awak sebab saya xrela nak lihat awak menderita dan terus menderita menanti sebuah cinta yang sia-sia dan tidak membahagiakan awak.... saya taknak lihat awak lebih menderita.... saya sayang awak... awak tahu gak kan.... herm.... 

AWAK... Maafkan saya sebab sejak kebelakangan ini saya dah tak layan awak sepertimana saya layan awak sebelum ini.. saya bukan tak layan awak macam dulu sebab kita dah tak ada hubungan lagi... saya xnak bagi awak harapan lagi buat kali ke seterusnya... saya xlarat nak lihat awak terus menangis dan terus menangis.... sampai bila awak nak menangisi cinta kita yang xda penghujungnya nie...??? kalau awak terus ngan saya, awak dapat tak tahan airmata daripada menangisi penderitaan awak tu... kalau awak dah ada pengganti saya... just teruskan dan tiada kena mengena dah ngan saya.... itu hak awak.... dan dah jadi hak awak untuk mencari mereka yang boleh membahagiakan awak....

AWAK.... Maafkan saya sebab walaupun kita dah berpisah... saya masih lagi mengintai pergerakkan awak dan memerhatikan awak... saya selalu lihat awak ngan sapa... apa yang awak buat dan ke mana awak pergi.... saya tak tahu sebenarnya siapa saya di hati dan di sisi awak...Entahlah... saya xtau apa perasaan saya kat awak... mungkin betul kata awak yang saya cuma ada kasih dan sayang kat awak... tapi untuk menyatakan kecintaan saya kat awak mungkin itu hanyalah satu bicara manis yang tidak ada harum bahagianya buat awak.... mungkinkah kita bukan ditakdir bersama... entahlah awak....

AWAK.... Awak teruskanlah hidup awak dengan penuh tabah k... saya pun sedang belajar untuk hidup tanpa cinta walaupun CINTA saya kuat pada dia yang ternyata akan dimiliki oleh insan lain... biarkanlah saya tanggung derita buat kali ini jika ini yang akan menjadi balasan buat saya yang mengabaikan awak... 

AWAK.... MAAFKAN SAYA.... 

[p/s: awak, saya selalu pakai baju yang kita beli sama-sama ari tu... dan saya selalu pakai jam dan cincin tu.... dan saya dah baca benda kat bawah nie...]



Sabtu, 19 Mac 2011

Kelakar di McD

dah masuk hari kedua takde internet kat UKM... tapi bukan smeua tempatlah takde internet... yang herannya, Kolej Zaba yang duk nun jauh tu ada je tenet... member siap online lagi setiap ari... sakit ati aku... hahahaha... sebenarnya aku bukan heran sangat diorang dapat online ke tak.. tapi, masalahnya aku nak buat keja aku.. nak cari nama tempatan tumbuh-tumbuhan, nak buat esaimen pelancongan.. semuanya nak perlu akses innternet... boleh lak takde line... time aku nak buat keja xde line... tima aku malas ada je.. boleh online fb 24 jam sehari lagi... haish... 

nak citer pasal apa lagi erk...

hah! nak tau kenapa aku boleh online malam nie??? sebab aku berada di MCD PKNS, Bangi... sebab dah kat UKM dah takde tenet... datang lah sini... hahahaha.... nak tau x citer pasal mcD yang sangat kelakar malam nie....

sebenarnya petang tadi dapat SMS dari Fatimah Ahmed@HG1.... dia ajak g mcD ngan Kak Shuhada Haris@HG2 dan kak aila@HK1... huhuhu... so, dalam kul 9 malam tu kitorang pun p la mcD... hahahaha...

sampai mcD... zapppppp!!!! penuh! ambik ko.. sapa suh datang malam ahad... opkoslah banyak orang .... hahahaha... so, kitorg pun serbu jelah masuk dalam... hahahaha... sampai luar dulu nie... tengok2 xde plug! kitorg pun masuk dalam usha plug g... yelah, kenalah usha plug sebab nak on laptop lama2... nak buat "kerja" lah katakan.... HG1 dan HG2 dah tak senang duduk dah tengok sapa2 yang nak siap makan.... bukan HG-HG je yang dok sebuk usha orang tadi... HK pun join sekali... macam MakCik Guard dah aku tengok.... memang macik pun...!!!

lepas tu ada abg tu dia ngah dating ngan awek dia... HG2 nie pun duk berdiri sebelah dia.... hahaha... tak ke bengang abg tu.. siap lirik mata lagi kat HG2.. padan muka dia.. hahaha... pastu, HK lak... bila dah pasangan tu duk blah... dia g tempat duduk tu letak beg dengan penuh keganasan... tapi dia xsedar yang ada akak dah book tempat tu... siap gaduh lagi.... tapi aku xsempat nak nampak ... sebab aku tengah khusyuk makan mcDeluxe n kentang goreng kegemaran aku... lantak koranglah... dah jumpa tempat gtau aku k... hahahaha

Tiba2, HG1 panggil... ada tempat kat luar mcD.... duduk lah nie.. siap ada plug lagi nak cucuk soket laptop... HG2 pun cepat2 cucuk nak online cepat... tup2!!! hahahaha... plug rosak... hahaha... pastu, kat dalam ada tempat kosong.. so, masuklah kat dalam... ada plug lagi yang kosong... Zap!!! sekali lagi... plug tu xbleh pakai.... hahahahaha... 


kelakar tak???? sekarang nie... tengah tunggu plug mana lagi yang kosong!!! sabar ye semua!!!

HK1@nuraila...




HG1@Fatimah Ahmed

HG2@Shuhada..

HG: Hot-hot Gems
HK: Ho-hot Kurs



Jumaat, 18 Mac 2011

maafkan saya

Aku betul2 terperanjat dengan satu benda yang aku xtau pun selama nie... rupanya benda tu dah wujud hampir 3 bulan dan aku langsung xtau pasal benda tu.... herm...

maafkan saya sebab xdapat jadi yang terbaik untuk awak... saya dah cuba sedaya upaya saya untuk mencintai awak... tapi semua tu ternyata sia2 awak... perasaan saya pada dia sangat kuat dan terlalu kuat untuk saya robohkan... tiada lagi cinta buat kita kerana penyelesaian yang paling mudah adalah hidup berseorang melihat kebahagian dia dan mengelakkan awak lebih terseksa.... saya tak sanggup lagi melihat awak menderita mengharapkan cinta saya yang saya xdapat berikan pada awak walaupun pada zahirnya saya sangat mengambil berat pasal awak.... 

Lagu dadali yang awak letak dalam blog awak itu sangat menyentuh perasaan saya... ia seolah2 ditujukan pada saya... insan yang awak sangat cintai.... tapi, tidak berbalaskan seperti yang awak harapkan....

saya tak kata awak xcukup sempurna buat saya.... bagi saya, awak jauh lebih baik buat saya... tapi saya xboleh tipu diri saya untuk terus menahan rasa penipuan terhadap diri awak dan diri saya bahawa saya tidak mencintai awak... dan untuk pengetahuan awak, dia sekarang ini dah diikat dengan satu ikatan yang menuju ke jinjang pelaminan.... dan akhirnya, tinggallah saya seorang dan sentiasa menanti tarikh pernikahannya... huhuhu...

awak, walaupun dia dah pergi jauh dari saya dan saya keseorangan... saya xkan pernah akan kembali pada awak kerana xnak melihat awak akan lebih terseksa awak... biarlah jodoh itu datang kemudian nanti... dan saya dah tak larat nak bercinta lagi awak.... saya nak hidup sendiri sama seperti dahulu.... cuma satu pesanan saya.... CINTA ITU SATU PERJUANGAN....

TIADA LAGI CINTA... TAKKAN KEMBALI NADIA... PERGINYA ZAWANIE... DAN KEMBALI BERJIWA LARA~~~

Ahad, 13 Mac 2011

cinta satu minggu

sudah seminggu rupanya usia cinta kami ini... Terima kasih kepada Tuhan yang memberikan kami sebuah pertemuan yang akhirnya memutikkan cinta antara kami... huhuhu... ayat xbleh blah...

best giler!!! rutin harianku sudah berubah sedikit memandangkan kehadiran sang biru yang menghiasi hidupku hari ini... gelagatnya yang semakin hari semakin lincah membuatkan aku terhibur dan suka akan dirinya... rasa sayang semakin kuat dan nilai kasih sayang aku curahkan untuk membelainya setiap hari... tapi aku belum lagi memberikan dia nama... xtau nak bagi nama apa sebenarnya... nama yang boleh membuatkan aku gembira bila mendengarnya... huhuhu... 

hahahaha... sebenarnya dia ni jantan dan aku baru je memberikan namanya suparman... sapa suparman??? dialah kawan baik aku... bila tengok ikan ni dengan nama dia... ingat ngan dia kat sandakan tu hah!!! hahahahaha,... suparman memang nakal!!!

video


video
suparman dengan kenakalannya...























p/s: saya sayang suparman saya!

Isnin, 7 Mac 2011

cinta baru...

Herm.... menjelang Malam Anugerah Pelajar yang akan menjelang xlama lagi... kepala aku dah pening nak cari baju kat mana?? puas aku mencari nie...xjuga jumpa2... herm... pening2...

2 hari lepas aku g jalan2 cari baju kat danau kota... tapi xjumpa gak.. tapi aku dapat jumpa satu cinta baru... aku lalu je kat satu booth tu.. terkesima aku tengok.. memang dah lama dah aku cari si dia nie... tapi xkesampaian.. akhirnya, malam tu aku jumpa gak... ciri2nya cukup sempurna bagi aku... memang itulah yang aku idam-idamkan selama ni...

jeng... jeng...


inilah cinta terbaru yang baru je aku jumpa... hahahaha... sebenarnya bila tengok benda ni.. ingat kat adik2 semua.. yelah.. dulu time kecik2... selalu lawan ngan adik sorg tu... ading sapa yang pandai bela ikan... huhuhu... tapi xingat berapa banyak dah yang kami bela dan usianya xpanjang sebab ikan tu pancing sendiri dan letak dalam balang je... huahuahua,...



korang tengok jelah benda nie erk.. hahahaha... 

p/s: cuti dah dekat.. xsabar mau balik..!!!

Ahad, 6 Mac 2011

cinta tergadai...

video

Jika cinta ini
Tak berbalas tak berbekas di hatimu
Aku pun mengerti
Hatimu telah kau berikan kepadanya
Bukan sakit
Bukan dendam
Tulus cinta ku ingin kau bahagia

Chorus

Cukuplah aku mencintaimu
Sampai di sini
Tergadai lagi
Biarku tempuh hidupku tanpamu
Dengan jalanku sendiri
Jika cinta ini
Tak berbalas tak berbekas di hatimu
Aku pun mengerti
Hatimu telah kau berikan kepadanya
Bukan sakit
Bukan dendam
Tulus cinta ku ingin kau bahagia

Ulang Chorus

Ku takkan sanggup terluka
ku takkan rasa terkilan
Tulus ku cinta ku ingin kau bahagia

Sabtu, 5 Mac 2011

g mines

Salam...

Hari ni aku sangat hepi dan gumbira... nak tahu apa sebabnya??? huhu.. nantilah saya gtau k...

Hari jumaat... selepas je solat jumaat dalam kul 5 petang macam tu... aku g serdang tempat member aku... ye, member aku lepak2 rumah dia... sebab dah lama xlepak rumah dia kan... then, aku tidolah kat sana satu malam... sebenarnya xnak tido kat sana sebab niat dihati nak g rumah anak2 yatim.. tapi bila tanya semula alolololo.. dah pnuh!!! egak sadis lah.. tapi xpa.. its ok... aku pon stay la kat sana! tido punya tido punya tido... tups! pukul 12 tengah hari [sabtu]!!! ambik ko penangan aku tido sebab terlalu letih dan banyak benda nak pikir... bila tido dengan tenang macam tula keadaannya... huhuhu...

bangun je dari tido...

Eh! Mana member aku ni!!! tengok2 dia kuar dah ngan adik dia... 

-Ko Katne??
-Aku dah kuar... aku kejutkan ko macam mayat je... aku kuar jelah...
-Caish!

pastu... dia balik je aku buat muka tensen aku ar... hahaha... mana tak tensennya.. dahla kuar xgtau aku... kunci pintu dari luar lak tu... bayangkan kalau kebakaran ke apa rumah dia tu! tak ker jadi popular nama aku dalam newspaper nanti! rentung terkunci dari luar!!! hadoih!

tapi aku xjadi marah sebab dia balik umah bawa nasi lemak!! aku pon makanlah nasi tu then aku buat muka sambil cakap kat dia...

-AKU NAK G MINES!
-skrg??
-HA LAH! SEKARANG! 

dia pon akur je.. ok2... jom aku hantar ko...

sampai je Mines, aku jalan sorang2 sampailah kul 5 lebih mcm tu baru aku balik... best giler jalan sorang2... aku kembali kepada hobi asal aku... BERSENDIRI...

~~~~ sebenarnya aku rindu adik2 aku... hepi befday to my brother... ZULHAFIZAN 12 tahun [1 Mac 1999] dan my twin NUR SYAWATI dan SHARUL NAZMIZAN, 7 tahun [3 Mac 2004]~~~~

Jumaat, 4 Mac 2011

semua tentang di sana

hari ni bangun sangat lambat... dalam kul 11 baru dapat bangun.. itupun sebab dapat koling daripada syamimi... dia tanya pasal handycam.. TQ mimi sebab kejutkan aku... aku xlarat sangat nak bangun awal2 pagi... badan sangat lemah... huahuahuahua... lagipun aku dapat MC dua hari sejak semalam... jadi xmaulah paksa diri nak g mana2...

sepatutnya, ari nie ada 3 tugas yang perlu aku selesaikan...

1. pegi makmal geografi ayak tanah...
2. g arkib cari bahan sejarah...
3. pegi kementerian wanita kat bukit perdana ambik cek...

tapi semua xdapat buat sebab aku xlarat... so duk bilik je lah... lagipun, kalau aku jalan nanti, aku takut rebah kat mana2.. then kena masuk ospital lagi... xsuka ospital!!!!

k, lupakan pasal semua tu... sekarang nie dalam kepala hotak aku adalah SANDAKAN!!! xsabar mau balik sandakan dah nie... yeay!!!


xsabar nak makan ikan bakar termurah di Malaysia!!!!


xsabar mau membeli belah di pasaraya termurah di Malaysia!!
harganya xsetanding Giant!!!

nilah tempat aku selalu lepak kalau aku tensen!!! g bandar sandakan,
then g tembok laut dan tengok pemandangan laut...

kadang2 aku naik kat tangga seribu... then kat atas tu boleh tengok
pemandangan bandar sandakan dan laut....

selalunya, kalau aku kaya, aku akan ajak my besfriend forever.. SUPARMAN
makan kat KFC di Giant nie... sebab rumah dia 400 meter je ngan giant nie...

see... nilah sandakan yang teratur dan indah!!!

servay hypermaket!!! tempat aku kerja cari duit sebelum masuk U!!!


n then, aku rindu ini sekolah!!!!

p/s: SANDAKAN! AKU AKAN KEMBALI!!!!







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...