Konco-konco

Khamis, 3 Februari 2011

banjir....

salam... tadi mak aku kol... dia kata hujan xhenti2 lagi... dia tanya aku bila pulang... aku risau ngan keadaan di sana yang xmenentu... mak kata banyak tanah runtuh sampai mengorbankan nyawa... herm... kereta tertimbus... tersadai... yang peliknya... KENAPA LIPUTAN MENYELURUH TIDAK ADA TENTANG KEADAAN BANJIR DI SANDAKAN???? nak kata jauh sangat untuk media pegi... adalah jawapan yang TAK LOGIK... nak tau kenapa??? MASA PILIHANRAYA KECIL BATU SAPI HARI TU... popular sandakan masuk tv... sekarang...!!! tempat yang sama!!! KENAPA TIDAK DIBUAT LIPUTAN!!! mana lebih penting??? PILIHANRAYA atau KEBAJIKAN RAKYAT??!!! herm... last2 aku dapat daripada blog2 dan fb2 kawan2 aku je... herm.. sedih dengan kerakusan sikap pemimpin sekarang nie... kalau kata tak teruk... nah.. tengok teruk tak teruk keadaan di sana!!




















inilah dia RAKYAT DIDAHULUKAN... PENCAPAIAN DIUTAMAKAN...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...