Konco-konco

Isnin, 21 Februari 2011

aku datang lagi

Salam semua...
dah lama agaknya aku x menulis dalam aku punya belok nie... aku agak bizi sebenarnya dengan banyak benda yang aku sendiri pon xtau macamana nak bahagi2 masa... aku dah cuba untuk lakukan benda tu tapi still xdapat... herm.. xpelah kan... 

hari nie aku agak bengan sikit dengan seseorang... sejak semalam aku rebah jatuh lepas aku makan kat cafe ngan ezul, mus, tehah n shaz... aku xtau bila aku rebah dan kat mana... bila bangun je, aku nampak aku kat katil.. tadi pun aku sedar dah pukul 11 pagi... 

bangun je terus kemas bilik yang bersepah nie... dah seminggu aku x kemas dan takde sapa pun yang nak kemaskan... herm.. malas nak bertekak sebenarnya...

aku cuma heran.. napa ada manusia yang suka sangat layan aku macam anjing... ingat aku nie apa...?? sorylah cakap macam nie... nak herdik aku nak sindir aku dan nak malukan aku... geram aku tengok!!! tapi aku senyap je... herm... biarlah.. semoga dengan coretan aku nie aku dapat tenang seketika.... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...