Konco-konco

Isnin, 31 Januari 2011

sehari di PTSL

hari ni aku mulakan hidup dengan rutin biasa... apa dia???

macam besalah... tengok jam... then, melompat dari katil dan terus mandi?? ni mesti kes lewat nie... hhuhuhu... macam besalah sayang oi!!! aku terlewat lagi... malam tadi janji ngan zarina nak g PTSL jam 9.00 pagi.. tengok2 aku bangun 8.58 pagi... apa kejadah!!!?? hahaha... dengan selamba aku pon kol lah minah tu...

ZARINA, KITA PEGI PUKUL 10 PAGI K...

HERM... [macam marah je dia tu]

lantak ko lah zarina.. janji aku nak pegi kul 10 pagi... apapun, sory... hahaha... tulah ko pun satu ar zarina... dah tau nak pegi pukul 9.00 miskol la pukul 8.00 pagi... ni tak.. nak pegi baru nak miskol... hasilnya... zap! ambik ko... lambat kan...

aku bangun... tangkap baju kotor aku... pergh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sebakul!!! ambik ko... adui... aku nak buat apa ngan semua nie??? toing toing! ada syiling kat atas meja... kira punye kira... yes! cukup RM2.00!

angkat bakul yang sarat ngan baju aku tu... ambik dynamo regular 2KG kat tepi katil... g mesin basuh... hah! lega pun.. tut tut tut tut... tekan nye tekan... 44 MINIT!! sempat2.. hahaha...

dah g hantar kat mesin basuh tu... nasib bek ada mesin basuh, klu tak tak terbasuhlah baju aku yang berlambak tu.. hihihi... aku baliklah ke bilik.. nampak cermin tingkap! berhabuk... tengok lantai... pasir... tengok kipas... hitam!!! aku capailah kain lap then lap tingkap... pas tu, lap kipas... then, sapu lantai... fuh! 9.40!!! terus aku capai tuala then mandi... lepas mandi sidai baju... sidai baju dalam bilik je... kat luar tu hujan... sia-sia jak aku keringkan guna mesin basuh tu kalau sidai kat luar yang hujannya xhenti2... huhuhu...



lepas je... g pejabat sembang ngan akak2 kat pejabat... then makan n g ptsl... masuk ptsl kul 11.00 pagi... pastu rehat untuk solat n makan kul2.00-3.00 ptg... then, masuk g sampai kul 5.45 ptg... huhuhu... aik.. korang xpecayakah aku dalam ptsl??? hah! tengoklah bukti.... 

tengok tu... semua buku sejarah tu... huhuhu...

merah tu.. sejarah kedah 1771-1821
ungu... sejarah ekonomi indonesia...
putih tu... pasal alam melayu, tulisan timorthy..

ni zarinah

macam nilah suasana Koleksi Asia Tenggara...
sejuk dan sunyi...
aku gelar bilik MASU..
(
MAyat[sebab sejuk]+biSU[sebab xboleh bising walau OH!! pakcik yang jaga tu terus jeling])


zon perdagangan alam melayu....
ada 5 zon semuanya...

taburan country traders



wah! aku yang segak.. tampan dan hensem...


p/s: PTSL tu maksudnya Perpustakaan Tun Seri Lanang, UKM

student ukm yang xtau apa tu PTSL, baik korang bunuh diri sekarang jugak!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...