Konco-konco

Sabtu, 29 Januari 2011

happy

semalam hari yang aku rasa best giler sebab banyak benda yang aku buat dapat memuaskan hati dan jiwa aku... awal pagi lagi aku dah bangun... agak2 dalam pukul 7 pagi lah macam tu... ekcely, aku susah nak bangun pagi... tapi subuh tetap terjaga sebab ada superman yang mengawasi aku... nak kena terajang oleh superman tu kalau aku xbangun subuh... pagi tadi solat sikit pun dah kena bebel... awal pagi lagi dah membebel orang tua tu... msampah aku... hahahaha.... tapi xpalah... bebelan dia tu ada baiknya... kan2... ari ni ntah dia g mana??? aku dengar perbualan dia tadi nak pegi Port Dickson buat kajian... yeke wat kajian... rasanya kajian kejap je kowt.. jalan je yang lebih tu... neway, masing2 ada life sendiri kan... xkan lak aku nak kepit ngan dia 24 jam...aduyai...

eh, citer aku dah tersasar jauh nie.... pagi semalam bangun je terus pegi pejabat kolej... wat keja... ambik borang makanan then tempah... dalam pukul 8.15 pagi lah aku tempah benda tu... sebab meeting plak jam 9.00 pagi... kelam kabut aku tempah... siap xikut prosedur lagi wat tempahan tu... sorrylah wak kafe... bukan disengajakan pun.. dapat arahan pengetua pun lepas subuh... kalau x, saya dah tempah dah sejak semalam semalam lagi... herm... 

meeting apa lak yang rayzan kecoh2 nie??? meeting ngan HAFEZ HAMIDUN lah... meeting pasal teknikal untuk Fessat 10 nanti... dalam jam 9.30 pagilah baru start meeting tu sebab hafiz hamidun lambat sampai... huhuhu... tapi meeting tu best n berguna untuk Fesat nanti... ekceli, aku xda kena mengena pon ngan teknikal koz post aku program... tapi kena gak aku pegi sebab nak settlekan semua benda... banyak benda yang aku kena back up.. kesian aku tengok KP aku... mesti dia lagi tensen kan... yelah, even dah hampir dah.. harap2 semua berjalan dengan lancar... cuma yang aku runsingkan.. tarikh fessat dan tarikh field work aku clash... aku risau... then, aku sangat-sangat bingung dengan situasi sekarang nie... kenapalah semua nie berlaku kan... aku terpaksa pilih sama ada field work atau fessat... mana satu nie?? entahlah...

selesai meeting tu... dalam kul 11.00 pagi.. jumpa lak ngan dua orang geng nie... yang tidak boleh didedahkan identitinya... kenapa??? sebab ada cer sebalik nama mereka nie... yang penting diorang nie tergolong dalam golongan sihat... huhu...

diorang ajak makan tengah hari.. aku pun memang lapar time tu... zap! nek keta then makan... dalam keta plak apsal lah kami bertiga nie gatal sangat nak g karok!!! apa lagi... ambik ko!!! lepas makan g karok sementara menunggu azan jumaat!!! hahahaha.... fest time aku g karok ari jumaat pagi... hahaha... tapi xpa.. aku suka gak... hepi sangat!!!! dapat lepaskan tensen... hahahaha...

petang lepas solat jumaat lak dapat koling dari ika... ajak g KL sentral!! ambik Aiman... Yuhoo!!! Jumpa abg kesayangan aku!!! hahahaha... semua aku nak sayang plak... hahahaha... yelah, dia ni agak best koz satu kepala ngan aku... hahahaha... lepas tu, selalu gak aku buli dia... hahahaha... sebab dia besar sangat!!! sampai je UKM semula... lepas ambik dia... terasa gatal lak nak kuar malam tu... apa lagi... roger keta fatimah nak pinjam... roger2 n jalan!! zooooommM!!!! g Cheras Downtown... jalan2...... then ternampak tempat urut kaki... best giler!!! aku duduk lah minta urut kaki... sedapnye!!!! hanya RM20 je untuk setengah jam... sedap dan best gaklah... rasa ringan jak kaki  lepas kena urut tu... hahaha... sampai kul 3 gak kami keluar!!!
















pastu, balik bilik je terus mati.............. tido!!!! sampai subuh gaduh ngan superman sebab aku liat nak bangun slat subuh!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...