Konco-konco

Selasa, 30 November 2010

RINDU DIA

hahaha... awal-AWAL Lagi dah post yang Jiwang [sukeati la.. belok aku]..
jap2.. nak rindu ngan sapa nie ea?? Ramai SANGAT awek sorang je... nak rindu ngan dia..

tengok sapa tu?? melamun kat saya ke??

hari ni duk bilik jak... seperti hari2 yang lain... maklumlah, dah takde sapa lagi yang ada kat  UK UKM nie... aku sorang je yang tinggal... so, duk bilik jelah yang aku tahu buat... pastu, petang tadi senget [bukan nama sebenar] Lukman antar SMS kat aku.... 

SMS dia macam nie...

Isi ruang kosong+fowardkan msg ni pd sy

4pkra awk xlupa psl sy:
1.
2.
3.
4.

Nme glarn sy:
=

Nme sy save dlm hp awk:
=

pkataan yg slalu sy ckp:
=
=
=

awk nk sy jd awak pnye:
=

kngan xdpt dlupkn
=

entah apa kejadah orang tua [sebenarnya aku lagi tua dari dia] tu antar msg mcm tu kat aku...

so, aku pun forward lah kat sorang yang duk KELATE tu...

dia pun balas lah SMS tu.... 
P/S UNTUK SIDIA: sorry awak kalau SMS nie xberapa sama ngan apa yang awak hantar... sebab SMS awak tadi saya dah padam...[inbox penuh]<== bukti saya ramai peminat... ramai sangat hantar SMS... saya xbalas pun awak... betul saya BALAS xbalas... Yg korang lain ni baca buatpa?? xnampak ke aku tulis untuk dia je!

Isi ruang kosong+fowardkan msg ni pd sy

4pkra awk xlupa psl sy:
1. suke nyanyi 
2. suke merajuk
3. agak cepat jeles
4. romantik

Nme glarn sy:
= awak

Nme sy save dlm hp awk:
= rezan [salah eja la awak.... rayzan k..]

pkataan yg slalu sy ckp:
= herm
= syg
= awak

awk nk sy jd awak pnye:
= org yg akan hidup ngan sy, insyaAllah

kngan xdpt dlupkn
= semua yg pernah jadi tapiplg xlupa masa sem2... bnde yg jadi mematangkansy... sy syg awak...

huhuhu.... xgembira pun baca SMS dia... tapi apa pun nie permulaan yang baik untuk kami berdua... yang lain2 jangan lak jeles... huhuhu...besalah ayat orang baru bercinta ni kan... tapi aku nie dah banyak kali dah... HAHAHAHA... tapi bila baca SMS dia ni... tak boleh tahan bila ckp aku romantik!!! hahaha... MEMANG ROMANTIK pon... lepas tu, suka sgt kat ayat last tue... huhuhuh.... SAYA SAYANG AWAK!!! sayang awak juga!

aku rasa aku dah gila dah.... hahahaha... apa pun semua nilah yg dinamakan cinta kan... hahaha... INILAH CINTAKU



Khas untuk orang yang bercinta!!!

oklah.... jap g sambung k... nak rehatkan jari ni... penat menaip dah nie... huhuhuhu....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...